فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: ۸۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد با اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن عید فطر در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 01 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار محسن دارابی روز یکشنبه در حاشیه اجرای این رزمایش به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ارزش بسته‌های غذایی توزیع شده ۴۰۰ میلیون تومان است که با حمایت خیران تامین شده و توسط سپاه شهرستان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته‌های مواد غذایی در قالب کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، خرما و دیگر اقلام غذایی است که ارزش هر بسته غذایی ۵۰۰ هزار تومان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه‌ها پیشقدم بوده اند که این بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی به بیماران و نیازمندان و اجرای شهید سلیمانی داشتند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه‌ی بحران‌ها کمک حال مردم بوده اند.

او ادامه داد: از تمام خیران و افراد نوعدوست می‌خواهیم که در راستای ادامه این اقدام ارزشمند و کمک‌های مومنانه بازهم حضور همه جانبه داشته باشند تا نگذاریم که سفره‌های خانواده‌های نیازمند خالی بماند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار