رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به شرایط آرام کرونایی در روزهای اخیر گفت: با توجه به کاهش مراجعات به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا و در راستای بهره گیری از ظرفیت مراکز بهداشت برای ارائه سایر خدمات بهداشتی، سه مرکز منتخب تا اطلاع ثانوی از چرخه خدمات کرونا خارج می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 27 April 2022

به گزارش تابناک قم، بهاره زارع با اشاره به اینکه به علت کاهش آمار بیماران کرونایی سه مرکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا، برای ارائه سایر خدمات بهداشتی از چرخه خدمات کرونایی خارج شده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر مرکز خوراکیان که مدتی است از چرخه کرونا خارج شده سه مرکز شهدا، پنبه چی و بعثت نیز از روز شنبه به کار خود پایان داده و در صورت نیاز و افزایش مراجعات مجددا فعال خواهند شد. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان از همشهریان خواست ضمن ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی، در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کرونا در اولین فرصت به یکی از مراکز منتخب کرونا مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: مراکز کرونا امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن، جندقیان در زاویه و فرقانی در نیروگاه در ساعات اداری در خدمت همشهریان هستند و مراکز پردیس در پردیسان و امام خمینی(ره) در انتهای صدوق از ساعت 8 صبح تا 8 شب و در ماه رمضان تا ساعت 6 عصر فعال بوده و فقط مرکز امام خمینی(ره) در روزهای جمعه و تعطیل فعال خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار