رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ساری گفت: در هفته گردشگری تور رایگان ساری‌گردی با همکاری شهرداری ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 01 October 2015
به گزارش تابناک مازندران رضا مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری با بیان اینکه برنامه‌های هفته گردشگری با نواختن زنگ گردشگری در دبیرستان 29 آبان ماه ساری آغاز شد، اظهار کرد: مراسم ویژه روز جهانی جهانگردی در هتل بادله ساری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ساری، با بیان اینکه در طول هفته گردشگری تور رایگان ساری‌گردی با همکاری شهرداری ساری برگزار می‌شود، بیان کرد: عمارت کلبادی، حمام وزیری، مسجد تاریخی فرح‌آباد و دریای خزر از مهم‌ترین مکان‌های مهم این تور هستند.
این مقام مسئول برگزاری دوره آموزشی رایگان را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته گردشگری دانست و تصریح کرد: این دوره آموزشی رایگان، با عنوان آشنایی با ارزیابی ایمنی و بهداشت اماکن اقامتی و واحدهای پذیرایی صورت می‌گیرد.
مهدیان تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ بازی‌های بومی‌محلی و مسابقات بادبادک‌ها، پاکسازی سواحل دریای خزر با تیم اجرایی لباس‌های محلی، سنتی و ... از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته گردشگری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار