مدیرکل بنیاد‌مسکن انقلاب‌اسلامی استان قم گفت: مشکل تعیین قیمت که در طرح مسکن مهر بود در طرح مسکن ملی اصلاح شده است که این امر باعث جلوگیری از کم کاری پیمانکاران خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 13 April 2022

به گزارش تابناک قم، داریوش بلدی مدیرکل بنیاد‌مسکن انقلاب‌اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: مشکل تعیین قیمت که در طرح مسکن مهر بود در طرح مسکن ملی اصلاح شده است و در طرح جدید قیمت تمام شده برای دریافت مبلغ در نظر گرفته می شود و این امر باعث می شود تا پیمانکار در کار خود کسری نداشته باشد.

بلدی افزود:نظارت ساخت این ساختمان ها با نظام مهندسی می باشد که به صورت دوره ای در مراحل ساخت بازدید هایی صورت خواهد گرفت همچنین ما علاوه بر نظام مهندسی از مشاورینی که تجربه و حسن شهرت دارند در تهیه طرح ها استفاده کردیم.

مدیر کل بنیاد مسکن قم در ادامه گفت: به زودی ۶۵ واحد از طرح جهش مسکن در شهر قنوات کلنگ زنی خواهد شد تا در شهر‌های کم جمعیت نیز مشکل مسکن وجود نداشته باشد.

صدور هزار و ۴۵۰ فقره سند مالکیت در روستاهای قم 

مدیر کل بنیاد مسکن قم با اشاره به اقدامات بخش روستایی گفت:سال گذشته هزار و ۴۵۰ فقره سند مالکیت برای املاک روستایی صادر شد و در سال جاری نیز برای صدور هزار و ۵۰۰ فقره دیگر هدف‌گذاری شده است.

تعداد کل سندهای صادر شده برای املاک موجود در روستاهای استان‌، ۱۹ هزار و ۵۰۰ فقره می‌باشد و در مورد ۱۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به صورت ۱۰۰ درصد طرح هادی به اجرا گذاشته شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار