تابناک- امام جمعه شهرستان سیریک با ذکر اینکه گروه های جهادی مجموعه های مردمی هستند گفت: مسئولان جهادی نیز در راه زدودن غبار محرومیت از چهره استان هرمزگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 07 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در بازدید از روستای کرپان و با حضور در آیین افتتاح شبکه ی آبرسانی این روستا اظهار داشت : همراهی گروه های جهادی با بخشدار جهادی بخش بمانی باعث شده است که خیرین مختلفی نظر به محرومیت های روستای کرپان داشته باشند، یکی از میوه‌های این هم افزایی و همدلی افتتاح پروژه آبرسانی روستای کرپان بوده است که امیدواریم در مورد روستاهای دیگر و عرصه های دیگر محرومیت این واقعه تکرار شود.


وی افزود: اگر امروز شاهد افتتاح این پروژه آبرسانی هستیم به علت سعی و تلاش همین جوانان در گروه های جهادی است زیرا گروه های جهادی برای همین مردم است و از بطن مردم اند،لذا میبینیم که این گروه های مردم نهاد بدون چشم داشت و بی فقه با همکاری بخشدار جهادی این روستا توانستند این اتفاق مبارک را رقم بزنند.


حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: مقوله محرومیت زدایی امروز باید در صدر اهداف ما قرار بگیرد و همه توان خود را باید در این زمینه بگذاریم و مسئولین ذیربط نیز باید از هیچ تلاشی در این راه فرو گذار نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار