رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، آمار حوادث ترافیکی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان فسا افزایش ۲۵ درصدی و تعداد کشته های تصادفات افزایش ۵۰ درصدی داشت.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 06 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: غلامعلی حیدری روز چهارشنبه با اشاره به اعزام آمبولانس های این مرکز به ۱۳۰ ماموریت ترافیکی از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت، عنوان کرد: در این حوادث ۱۸۵ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس فسا به مراکز درمانی منتقل شدند و ۹ نفر نیز در این حوادث جان خود رو از دست دادند.
وی اظهار داشت: در این مدت، اورژانس ۱۱۵ فسا با ۱۷ پایگاه فعال ،دو ایستگاه سلامت نوروزی و استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی کرد.
دبیر اجرایی طرح سلامت نوروزی شهرستان فسا بیان کرد: در طول این مدت تعداد سه هزار و ۲۴۴ تماس با این مرکز توسط شهروندان صورت گرفت و آمبولانس های این مرکز به ۸۷۶ ماموریت اعزام شدند.
به گفته وی، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این شهرستان در طرح سلامت نوروزی به ۶۳۴ بیمار غیر ترافیکی نیز خدمت رسانی نمود.
حیدری اضافه کرد: با توجه به آموزش های ارائه شده در خصوص فرهنگ صحیح استفاده از اورژانس ، کاهش ۵۵ درصدی مزاحمت های تلفنی در این بازه را شاهد بودیم که از شهروندان تشکر و قدردانی قدردانی می‌شود.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.



برچسب ها: تصادف ، فسا ، کشته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار