معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: از محل اعتبارات اربعین هم می شود به این یادمان ها کمک کرد و برنامه ریزی کرده ایم که ظرف ۲ سال آینده یادمان ها را سر و سامان داده و به وضعیت بهتر از این برسانیم و مورد بهره برداری قرار دهیم.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 05 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری در بازدید از یادمان شهدای شرهانی در دهلران گفت: یادمان ها نیاز به توسعه و پیشرفت دارند و نیاز است اقدام عملی شود چون یادمان ها ظرفیت توریست فرهنگی دارند.

وی به نیاز جاده شرهانی به مرمت و بهسازی اشاره کرد و افزود: در این راستا تصمیماتی اتخاذ شده است و پیگیری ها با جدیت برای تحقق این مهم و برخورداری یادمان از جاده دسترسی مناسب با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها دنبال می شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام به تکمیل حسینیه این یادمان هم اشاره کرد و یادآور شد: محوطه سازی، فضای سبز، سایبان و بهسازی فضای آن برای مهمانان و گردشگران و کاروان های راهیان نور ضروری است.

هژبری به اعتبارات ریاست جمهوری و مرزی برای یادمان ها هم اشاره کرد و اظهار داشت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری اعتبار ویژه ای برای این یادمان لحاظ خواهد شد.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات مرزی تلاش می شود اعتبار جاده دسترسی را تامین کنیم و از محل اعتبار مسئولیت های اجتماعی شرکت ها نیز در این خصوص استفاده خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام گفت: از محل اعتبارات اربعین هم می شود به این یادمان ها کمک کرد و برنامه ریزی کرده ایم که ظرف ۲ سال آینده یادمان ها را سر و سامان داده و به وضعیت بهتر از این برسانیم و مورد بهره برداری قرار دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به استقبال سالانه راهیان نور از یادمان شرهانی اشاره کرد و گفت: تکمیل زیرساخت های این یادمان و حسینه آن نقش موثری در تسهیل خدمات دهی به راهیان نور دارد.

لطیف صادقی یادمان شرهانی را یکی از یادمان های بزرگ غرب و جنوب غرب دانست و افزود: این یادمان مرکز خوبی برای اشاعه فرهنگ متعالی دفاع مقدس است و می تواند بستر فرهنگی برای راهیان نور باشد.

وی بر لزوم تکمیل اماکن رفاهی این یادمان جهت خدمات دهی مناسب به راهیان نور تاکید کرد و گفت: در بحث جاده و پایانه و ساری موضوعات باید با هم افزایی اهتمام جدی و برنامه عملی داشته باشیم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار