رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی طی مراسمی معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 04 April 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس طی حکمی ابراهیم حیاتی را به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد منصوب کرد و از خدمات ۵و نیم ساله احمد انصاری تشکر و قدردانی کرد.

صمد طوبایی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه اظهار کرد: مسئولیت قریب به دو هزار روزه آقای انصاری به آقای حیاتی سپرده شد که امید است مدیریت جدید در عرصه خدمتگذاری به دانش آموزان و فرهنگیان تلاشی دوچندان به عمل اورد و به آن توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: برای سند نقشه راه فرهنگی استان فارس باید اقدامات و نگاه ویژه ای مدنظر لحاظ شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: در هیچ جای استان فارس چنین همدلی به اندازه این منطقه باصفا وجود ندارد که برای انتخاب مدیریت این پست، فرهنگیان بایکدیگر همفکری کنند که این فرهیختگی واقعاً ستودنی است.

وی ادامه داد: بزرگترین کارخانه تولید انسان سازی آموزش و پروش است و اگر دانش آموزان به درستی پرورش بشوند آینده این مملکت را خواهند ساخت.

وی با اشاره به نامگذاری این سال به نام «سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تربیت زیستی، تربیت اقتصادی، تربیت هنری و تربیت اعتقادی لازم است که تربیت اعتقادی پاشنه این در است و در آموزش پرورش شهرستان لامرد باید دنبال شود.

وی گفت: آموزش دهنده به عنوان کسی که می خواهد تعلیم دهد باید به دنبال ابداع و خلاقیت و نواوری باشد و انچه مهم است ارائه حقایق نیست بلکه شیوه های کشف حقیقت است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی برای ساخت یک زمین ورزشی ساحلی پسرانه و یک سالن ویژه دختران با هزینه بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان (مابقی تامین هزینه اعتبارات توسط خیرین) از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان فارس خبرداد و گفت: هزینه ساخت سالن ورزشی ویژه دختران نیز بزرگواران از خیرین دنبال کنند تا در مراکز محروم و کم برخوردار انجام شود.

در ادامه مراسم احمد انصاری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان لامرد ضمن ارائه گزارش و اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و عمرانی، دوران مدیریت خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه‌ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر و قدردانی نمود.


اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد در این مراسم اظهار کرد: حسب دستور ستاد ملی کرونا مدارس به صورت حضوری برگزار می شود و همه باید با اموزش و پرورش همکاری داشته باشیم تا خانواده ها بافراغ بال فرزندان را روانه مدارس کنند.

وی به مشکلات معیشتی معلمان اشاره کرد وگفت: مشکلات شما فرهنگیان در دولت آیت الله رئیسی به نتیجه خواهد رسید.

وی از خدمات ارزشمند مدیر سابق اداره آموزش وپرورش شهرستان تشکر و قدردانی کرد و از مدیریت جدید خواست که با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای توانمد همکاری و ادامه دهند.

وی با درخواست خود از مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش اظهار کرد: از نیروهای توانمند در پست های مدیریتی استفاده شود، و در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری با جدید تمام دنبال شود و جلسات شورای پرورشی نیز به صورت مدون برگزار شود.

در ادامه ابراهیم حیاتی رئیس جدید اداره اموزش و پرورش شهرستان لامرد بر استفاده از نیروهای توانمند و ارزشی در پست های آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد وگفت: نیروهایی که بتوانند در پیشرفت آموزش و پرورش منطقه ثمربخش و مفید باشند به کار خواهیم گرفت.

ابراهیم حیاتی ۴۹ ساله، از جانبازان، و یادگاران دوران دفاع مقدس، با مدرک فوق لیسانس علوم تربیتی می باشد که قریب به پنج سال سابقه بخشداری بخش مرکزی لامرد در سال های ۸۵ الی ۹۰ را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار