تابناک-امام جمعه بندرعباس گفت: صیانت از جمهوری اسلامی یک امر واجب و الهی است و باید در این مسیر مراقب دشمنان بدذات و خوش خط و خال باشیم.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 01 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ضرورت صیانت از جمهوری اسلامی به عنوان امانتی الهی از ناحیه شهدا، عنوان کرد: باید در این راه مراقب دشمنان بدذات و دشمنان خوش خط و حالی باشیم که می‌خواهند نظام ما را دچار استحاله کنند.

وی افزود: امام راحل (ره) به فاصله کمی از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، انتخاب نوع حکومت را به رای مردم قرار دادند و شکل‌گیری جمهوری اسلامی با رای قاطع مردم ایران انتخاب شد و استمرار آن نیز به همراهی و اتکای به مردم وابسته است.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی در دنیا نیز تاریخی به هویت ملت ایران ندارند و پرباری حرکت انقلاب اسلامی و شکوه جمهوری اسلامی ایران مدیون امام راحل (ره) و همراهی مردم است.

حجت الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به اقدامات قدرتمندانه جبهه مقاومت و مجهز شدن مردم یمن به توانمندی‌های موشکی و پهپادی، اظهار کرد: تمام قدرت‌های عبری و عربی در برابر عظمت مقاومت درمانده شده‌اند و گران‌ترین سامانه‌های پدافندی که همچون گاوشیرده در برابر هزینه‌های کلان از آمریکا و اروپا خریداری کرده‌اند نیز توانست پهپادها و موشک‌های مقاومت را رهگیری کند.

وی دست خدا را یاریگر جریان مقاومت برشمرد و تصریح کرد: 7 سال از حمله وحشیانه به مردم یمن می‌گذرد و آنان در برابر عظمت مردم یمن درمانده شده‌اند و هر روز مقاومت در یمن قدرتمندتر از گذشته به پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه به در پیش بودن رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: مساجد برای ماه مبارک رمضان برنامه داشته باشند و سعی کنند افطاری دادن ساده به مومنان را ترویج کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار