کد خبر: ۱۰۳۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 24 March 2022
 
حجت الاسلام احمد شعبانلو در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان، اظهارکرد: امسال که توفیق یافتیم سال جدید خود را مزین به یاد و نام شهدا کنیم و در این سرزمین نورانی حضور داشته باشیم بایستی شکرگزار باشیم. 

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از کشور، دین و ناموس ما جنگیدن و ما مدیون خون پاک شهدا هستیم ابراز کرد: بایستی ما این سیره را از شهدا یاد بگیریم. 

طلبه اعزامی با کاوان راهیان نور سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سیره شهدا بهترین الگو برای ما است، ادامه داد: اگر امروز بخواهیم بهترین الگو را برای زندگی انتخاب کنیم سبک و سیره شهدا بهترین الگوست. 

وی اذعان کرد: ممکن است از ما سوال شود که این یادمان شهدا و مناطق جنگی چه فرقی با گلزار شهدای شهر خودمان دارد و چه دلیلی برای آمدن دارید، که در پاسخ بایستی این گونه بیان کرد که‌اینجا، مظهر عشق بازی و عشق به خدا بود و حرکات و سکنات شهدا اینقدر زیبا بود که قابل توصیف نیست. 

شعبانلو عنوان کرد: ما بایستی از سیره شهدا الگوبرداری کنیم به نحوی که واجبات را مثل شهدا انجام داده و ترک محرمات داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه این مکان‌های مقدس یک دانشگاه تربیتی انسان ساز در همه زمینه‌ها است که می‌توان چیز‌های زیادی را آموخت، تصریح کرد: رفت و آمد در این مناطق باعث می‌شود خدا را بیشتر یاد کنیم و همین یادکردن باعث می‌شود خدا هم ما را بیشتر یاد کند. 

طلبه اعزامی با کاوان راهیان نور در پایان اظهار کرد: پیشنهاد  می‌کنم برای رضایت پروردگار همه یکبار به این مناطق سفر کنند و سیره و عرق ملی خود را از شهدا بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار