رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: در شبانه روز گذشته از میان بیماران کرونا مثبت هیچ مورد فوتی نداشتیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ 18 March 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی مصری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست‌وهفتم اسفندماه جاری ۳۱ تَن مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن ۱۸ تَن از این افراد گفت: ۱۴ تَن نیز به تشخیص پزشکان معالج برای انجام درمان در منزل از بیمارستان مرخص شدند.

مصری کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۱۴۸ تَن ذکر کرد و گفت: ۲۹ تَن به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمی در بخش‌ مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

 وی ادامه داد: از ۸۴ آزمایش کرونای انجام شده، نتیجه ۲۳ مورد مثبت شد.

رئیس علوم پزشکی قم بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح همگانی واکسیناسیون کرونا در قم، یک میلیون و ۸۱۸ هزار و ۴۷۶ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون حرم حضرت معصومه (س) گفت: این مرکز به عنوان مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در خدمت زائران و مجاوران کریمه اهل بیت قرار دارد.

بر اساس این گزارش: همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود (عج)، موکب‌های سلامت در بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد جمکران دایر شده و اقدام به خدمات رسانی به زائران می‌کنند.

 رییس علوم پزشکی قم با حضور در این موکب‌ها از خدمات مجموعه‌های مختلف اورژانس، بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و مرکز واکسیناسیون قدردانی به عمل آورد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار