نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت در جامعه گفت: اگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نبودند ده‌ها برابر این انفجارهایی که در کشورهای مختلف رخ می‌دهد، در ایران اتفاق می‌افتاد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 18 March 2022

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد، در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، افزود: پیدا کردن و کشف کردن توطئه‌ها به صورت شبانه‌روزی و این دیدبانی کار بزرگی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام می‌دهند. 

وی با با تبریک روز ۱۵ ماه شعبان گفت: ولادت امام زمان (عج) عید بزرگ مسلمانان و به خصوص شیعیان است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به فرازهایی از آیات قرآن، تصریح کرد: خداوند در قرآن بر اهمیت دین اسلام  نسبت به  همه ادیان و مکاتب عالم تاکید دارد.
 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر انتظار فرج و زمینه سازی برای ظهور، گفت: همه مکاتب قبول دارند که یک منجی باید بیاید تا بر همه جهان حکومت کند و این زمانی محقق می‌شود که عالم آماده حکومت واحد شود تا سخنان ایشان به گوش همه برسد.
وی خاطر نشان کرد: باید برای انجام وظیفه آماده بود و اینگونه نیست که هرکسی که اسم امام زمان (عج) را بیاورد می‌تواند در رکاب ایشان باشند، بلکه افراد باید امتحان خود را پس دهند و غربال شوند. 
 عضو خبرگان رهبری با تسلیت وفات آیت‌الله علوی گرگانی و سالروز رحلت حاج احمد خمینی (ره)، گفت: حاج احمد خمینی امین امام (ره) بود و برغم‌ تلاش برخی برای جدا کردن ایشان از مسیر ولایت، همواره اذعان می‌کرد،؛ کسی که بین اطاعت از مقام معظم رهبری و اطاعت از امام تفاوت قائل شود، در خط آمریکاست و در عمر کوتاه خود هم بعد از امام، همیشه مطیع مقام معظم رهبری بود
وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه نیاز با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)  گفت: نعمت‌های الهی باید در راستای فرامین الهی به‌کارگیری شوند نه در راه گناه. 
امام جمعه اصفهان توکل بر خدا را از صفات مومن برشمرد و افزود: اعتقاد به اینکه خداوند،یاری و روزی رسان انسان است، از مصادیق توکل است و طبق آیات قرآن خدا چنین کسی را کفایت می‌کند.
وی ادامه داد: انسان با توکل، وظیفه را انجام می‌دهد و نتیجه کارها را به خدایی واگذار کرد که همه چیز در دست اوست و برای بهترین حصول بهترین نتیجه، به خدا توکل کرد؛ چون نتیجه دست خداست؛ معنای توکل این است که همه آثار دست خداست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار