سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: بیش از ۸۰ المان شهری توسط سازمان برای نوروز آماده و در سطح شهر در حال نصب است.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 16 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا:روح‌الله مظفری بیان کرد: هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز وجهت استقبال از بهار طبیعت، شهرداری شیراز نصب المان های مختلف و زیبا را در سطح میادین و خیابانها در دستور کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، او افزود: المان فرج و پرچم یا مهدی(عج) ، المان باباکوهی، المان مطالعه، المان‌های فرش گل که در جوار حرمین مطهر حضرت شاهچراغ، آستانه و علی ابن حمزه(ع) گسترده می‌شوند، المان اتحاد ، انواع المان‌های هفت سین، المان قفل شیراز، المان گلدان گل نیلوفر، از جمله المان‌های شهری به مناسبت آغاز سال جدید است.

مظفری با بیان اینکه در خصوص فضا سازی شهری در اولین گام شروع به پاکسازی و شستشوی المان‌های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها شده است، اظهار کرد: در گام‌های بعدی تلاش شده عناصری که در منظر شهری اخلال ایجاد می کنند و به نوعی باعث آلودگی بصری می‌شوند جمع آوری شود و از نقاشی های دیواری برای زیباسازی هر چه بیشتر شهر استفاده کرده ایم که می توان به نقاشی‌های دیواری در محدوده تقاطع رسول اعظم، خیابان ملاصدرا و خیابان جام جم اشاره کرد.

سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: درراستای فرارسیدن نوروز و برای پذیرایی بهتر از مسافرین و مهمانان نوروزی و افزایش رضایت مندی شهروندان نصب نیمکت و سطل زباله در معابر و پارک های سطح شهر شیراز در دستور کار سازمان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار