استاندار تهران تاکید کرد؛
ورامین- استاندار تهران بر لزوم فرمانداران جنوب شرق و شرق استان تهران به کاهش ۲۰ درصدی نقاط حادثه خیز تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 15 March 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه مقابله و مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی، علی قشقایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و فرمانداران شرق و جنوب شرق استان در محل فرماندهی ویژه شرق استان در شهرستان ورامین برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر ناجا جهت تأمین امنیت به عنوان مهم‌ترین رکن سربلندی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر امروز کشور در اوج صلابت، سربلندی و امنیت است به برکت مجاهدت‌های کادر ناجا می‌باشد که همواره فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز در زمینه ضریب‌ها و شاخص‌های امنیتی در شرق استان وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم و در مجموع شرق استان تهران وضعیت مطلوبی به لحاظ امنیتی دارد.

رئیس شورای تأمین استان تهران عنوان کرد: در راستای تأمین امنیت، حفظ اقتدار دستگاه‌های امنیتی مهم است و به هیچ عنوان نباید اقتدار این دستگاه‌ها خدشه دار شود؛ البته معاندین همواره درصدد مخدوش کردن چهره ناجا هستند، اما مردم ناجا را مأمن و پناهگاه خود در مشکلات می‌دانند.

استاندار تهران بیان داشت: نزدیک ترین و مقرب ترین همکاران ما در استانداری تهران و شهرستان‌های این استان، فرماندهان انتظامی هستند و حتماً فرمانداران باید ارتباطی تنگاتنگ با فرماندهان انتظامی شهرستان متبوع داشته باشند.

منصوری سپس گفت: مهم‌ترین کار ویژه استاندار و فرماندار، تأمین امنیت در سطح استان و شهرستان است و برای تأمین امنیت باید با رویکرد حل مساله به موضوعات امنیتی ورود پیدا کنیم و احساس امنیت را به مردم منتقل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ادامه داد: ظرف چهار ماه آینده باید ۲۰ درصد از نقاط حادثه خیز در شرق استان تهران رفع شود و مسئول مستقیم اجرای این کار، فرماندار هر شهرستان است و شخصاً این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تکالیف استانداری تهران در خصوص تأمین زیرساخت‌های ناجا در استان تهران عملیاتی می‌شود، افزود: باید از ظرفیت‌های مردمی در تأمین امنیت استان بهره بگیریم.

منصوری با اشاره به همراهی مردم با دولت طی دو سال گذشته و عدم مسافرت به واسطه کرونا تاکید کرد: فرمانداران اقدامات و تدابیر لازم را جهت تأمین امنیت منازل شهروندان در ایام نوروز داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در سطح استان تهران هرقدر که زیرساخت‌های امنیتی ایجاد کنیم، سیر مهاجرت به استان تهران از ما جلوتر است و امروز نیازمند تغییر شیوه تأمین امنیت در استان تهران هستیم و حتماً باید امنیت در این استان مردم پایه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار