فرمانده انتظامی استان فارس از تمهیدات ویژه پلیس فارس برای نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 15 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی در برگزاری رزمایش طرح انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۱ با اشاره به مراسم نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش فرمان مولا امام زمان (عج) است.

رئیس پلیس فارس با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی افزود: انسان عاقل برای سفر مبدا و مقصد را مشخص می‌کنند و مسیر را براساس عقل برنامه ریزی می‌کنند، گاهی مردم فقط مبدا و مقصد را درنظر می‌گیرند و به مسیر اهمیت نمی‌دهند و همین موضوع گاهی سبب ایجاد حوادثی می‌شود.

وی با اشاره به شعار «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است»، بیان کرد: این رزمایش به نیابت به تمام نیروهای خدمات رسان اینجا جمع شدیم تا طول مسیر و مقصد را برای مردم امن کنیم.

سردار حبیبی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در استان فارس داریم، اعلام کرد: بیش از ۲۰ پاسگاه و ۱۴ پایگاه جاده‌ای و ۲۰۰ گشت برنامه ریزی شده است، از امروز ۲۵ گشت نامحسوس جاده‌ای افزوده شده است، همچنین ۲۲ ایستگاه تقویت شده و ۲۶۹ واحد استقراری در سطح استان برنامه ریزی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز اتومبیل‌های را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است تا بتوان با گشت‌های نامحسوس از اتفاق حوادث جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار