استاندار قم گفت: همه مدیران به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران و مسافران در ایام نیمه شعبان و عید باید در دفتر کار خود حاضر باشند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 14 March 2022

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در جلسه شورای اداری استان گفت: نیمه شعبان یک آزمون بزرگ برای مردم و مدیران استان است و کار اصلی برعهده شهرداری است که بقیه دستگاه‌های اجرایی هم باید به کمک شهرداری بیایند.

سید محمد تقی شاهچراغی از مساجد، حسینیه‌ها و مردم خواست تا در راستای میزبانی بهتر از زائران به کمک دستگاه‌های اجرایی بیایند.

استاندار قم با اشاره حضور میلیونی زائران در ایام نیمه شعبان در قم گفت: مدیر کل مدیریت بحران استان، امکانات استان‌های همجوار برای تامین خدمات عمومی را بررسی و تامین کند و هلال احمر، پایگاه‌های بسیج و مساجد هم برای تامین ماسک مورد نیاز کمک کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران استان خواست مدل خدمت رسانی در سال آینده را تغییر دهند و همه چیز را منحصر به اعتبار و اعداد نکنند.

سید محمد تقی شاهچراغی گفت: نیازمند نگاه جهادی برای پاسخگویی درست به مردم هستیم و همه چیز به بودجه و اعتبار ارتباطی ندارد چرا که پاسخگویی به موقع، سبب بازگردانی امید به مردم می‌شود.

استاندار قم درخصوص تصمیمات آنی مدیران برای انجام برخی کار‌ها هم گفت: باید علت اتخاذ این تصمیمات به مردم بویژه به اهالی روستا‌ها اعلام شود.

سید محمد تقی شاهچراغی گفت: برای کاهش گلایه مندی‌های مردم نیاز است هماهنگی بین دستگاه‌ها بیشتر شود و در عین حال باید از ظرفیت خبرنگاران و صدا و سیما برای اعلام اخبار و مطالبه گری‌ها بهره گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هم در جلسه شورای اداری استان گفت: در کارگروه فرهنگی اجتماعی، ۵ موضوع فضای مجازی، خانواده، جوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

احمد حاجی زاده با اشاره به لشکر سایبری دشمن در فضای مجازی گفت: در این زمینه هیچ اقدام موثری انجام نشده است و تشکیل یک لشکر سایبری در فضای مجازی در مقابل اقدامات دشمن ضروری است.

در پایان این جلسه از مدال آوران المپیاد و رتبه‌های برتر کنکور استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار