فرماندار ویژه دهلران؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: امسال ۱۰ میلیارد ریال و سال آینده نیز ۱۰ میلیارد ریال برای احیا و آبرسانی به بوستان جنگلی میمه توسط منابع طبیعی هزینه می شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 10 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی مطرح کرد:  با توجه به نزدیکی این منطقه به رودخانه میمه احیای آن در دستور کار قرار دارد.

وی گفت:  این بوستان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار دارای درختان کهور و کنار است.

صادقی افزود:  دهلران با داشتن یک سوم مساحت استان، ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق و بیابان های وسیع نیازمند تداوم درختکاری در عرصه های بیابانی است.

وی گفت:  دهلران در حوزه های مختلف و بویژه راه مغفول مانده است و امروز چهار بانده کردن ۳۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک در دستور کار قرارگاه خاتم قرار گرفته و در محور دهلران به مهران نیز ضمن بهره گیری از ماشین آلات راهداری برای حذف نقاط حادثه خیز به تازگی نیز واریانت نصریان بطول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی شده است.

وی  به کارخانه سیمان دهلران و مشکلات آن هم اشاره کرد و افزود : با توجه به پیگیری های مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس، دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی و حمایت دولت از سرمایه گذار امروز کار در حال تکمیل شدن بوده و نیاز است روند عملیات اجرایی تسریع شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار