اصلی‌ترین مصوبه امروز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تمدید مصوبات قبلی در بخش‌های مختلف است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 05 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا امروز برگزار شد که بر این اساس همه مدارس بجز مدارس استثنایی حضوری است.

همچنین نظارت‌ها برای پیشگیری و کنترل بیماری در اصناف و بازار و ادارات و نهاد‌ها و هچنین فرودگاه و راه آهن و ترمینال ادامه دارد.

اما واکسیناسیون مورد تاکید وهم چنان اولویت استان است.

معاون استاندار که ریاست این نشست را عهده دار بود گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا واکسیناسیون در استان فراگیری بیشتری داشته باشد و علاوه برآن با رعایت مسائل بهداشتی مراقب باشیم در آستانه سفر‌های نوروزی گرفتار این بیماری نشویم.

عزیزی افزود: با این حال افرادی تصمیم به سفر در تعطیلات نوروزی دارند باید اطلاعات خود را در سامانه ایران من وارد کنند تا بتوانند سفر خود را البته به شرط انجام واکسیناسیون بروند.

وی ادامه داد: سامانه امید نیز به همین منظور طراحی شده است و بر این اساس تمامی خدمات مرتبط با سفر‌های نوروزی از جمله گرفتن بلیط و حتی تردد، بسته به ثبت نام در این سامانه است.

با همه این اقدامات خوشبختانه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: حال و روز استان رو به بهبودی است و تعداد مراجعان و تست‌های کرونا کاهش یافته و همچنین شمار بستری‌ها کاهش چشم گیری داشته است.

برچسب ها: مصوبات ، تمدید ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار