کد خبر: ۱۰۳۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 05 March 2022
به گزارش تابناک همدان،  استاندار همدان با حضور در بین مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان و ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار، گفت: سپاه یکی از نهاد‌های مقدس و به تعبیر امام خمینی (ره) حافظ و پاسدار کشور و انقلاب اسلامی است.  ما نیز همچون مقام معظم رهبری که در مناسبتی فرمودند"من صددرصد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راضی هستم"، از عملکرد این نهاد مقدس در کشور به ویژه در استان رضایت داریم. 

علیرضا قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد:  سپاهیان رشید بسیاری خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران کردند. 

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به صورت فعال و موثر ورود میدا کرده است که قابل تقدیر و تشکر است. 

استاندار همدان گفت:  امروزه، عرصه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر نهاد‌های جمهوری اسلامی گستردگی یافته است. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه‌تن‌ها در عرصه نظامی بلکه، در زمینه سازندگی کشور نقش موثری از انقلاب اسلامی تا کنون ایفا کرده است. 

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی، یادآور شد: در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام و اجرای طرح شهید سلیمانی نقش موثری در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس را ایفا کرد.

قاسمی فراد ادامه داد: با اجرای منویات مقام معظم رهبری، همکاری سپاه پاسداران، نیرو‌های بسیج، تلاش کادر بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا از خیلی از کشور‌های پیشرفته عملکرد بهتری داشتیم. 

وی با بیان اینکه  سپاه بود که مردم سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد، گفت: اگر کسی می‌خواهد ارزش و قدر سپاه را بداند باید برود و کشور‌های مانند سوریه و عراق را که گرفتار ظلم و ستم داعش بودند را از نزدیک ببیند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار