معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان سلامت مسافران و جامعه میزبان و میهمان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 05 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شالبافیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد گفت: در تمامی استان‌ها بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دقت ویژه‌ای داشته باشند و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان سلام مسافران و جامعه میزبان و میهمان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و جلسات برگزار شده یک انسجام و برنامه ریزی خوبی برای نوروز ۱۴۰۱ در استان یزد صورت گرفته است.


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های استان یزد آمادگی لازم بری پذیرایی میهمانان نوروزی را دارند.


شالبافیان با اشاره به پیش بینی حجم بالای سفر در استان‌ها تاکید کرد: موضوع اطلاع رسانی به موقع به مسافران و مدیریت محور‌های مواصلاتی و در نظر داشتن تدابیر ایمنی محور‌های مواصلاتی از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست بر آن تاکید شد.


استاندار یزد در ادامه از آمادگی استان یزد از میزبانی مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و بیان داشت: تمامی اقدامات لازم بری میزبانی مسافران البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در راستای مدیریت هوشمند اپیدمی کرونا صورت گرفته است.


فاطمی در ادامه به مصوبات این نشست اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه اسکان، جدا از ظرفیت اقامتگاه و هتل‌ها و بوم گردی‌ها از مدارس و دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها دانشجویی در سطح استان استفاده می‌شود.


وی افزود: مسافرانی که از چادر‌های مسافرتی استفاده می‌کنند در مکان‌های مشخص با زیر ساخت‌های مناسب لحاظ می‌شوند.


فاطمی تاکید کرد: از لحاظ ملاحضات فرهنگی و اصالت‌های دینی و اسلامی تمامی موارد در سطح استان باید رعایت شود.
فاطمی همچنین بیان داشت: در راستای ایمنی مسیر‌ها و راه‌های ورودی استان و مواصلاتی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تمامی فرمانداران وشهرداران استان تمهیدات لازم در اماکن عمومی و تفرجگاه‌های استان برای گردشگران و مسافران فراهم کنند تا نوروزی امن و با نشاط و سلامت برای میهمانان و مسافران داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار