سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد گفت: این استان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مشارکت گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی در 6 آیتم رتبه های برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 29 September 2015

به گزارش تابناک یزد، این جشنواره به منظور افزایش آگاهی جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده ها و تفکرات نوین و با رویکرد همدلی و هم زبانی و تاکید بر معرفی جاذبه های ناشناخته و کمتر شناخته شده و با همکاری سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از خدمات چهره های برگزیده فعال در بخش های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری کشور در سال 94 و در سطح ملی تجلیل و قدردانی شد.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد یادآور شد: 26 گزینه به عنوان شاخص و عملکرد انتخاب برترین های صنعت گردشگری کشور از سوی معاونت گردشگری سازمان معرفی شده بود که استان یزد توانست در شش مورد رتبه برتر را کسب نماید.
فاطمی کسب عنوان برترین دهیار کشور توسط سمیه منتظری دهیار روستای هدف گردشگری اسلامیه، برگزیده برتر ملی تشکل مردم نهاد گردشگری توسط انجمن چهار سوق اردکان و کسب مقام شایسته تقدیر توسط حسین دهقان در حوزه راهنمایان تور و همچنین کسب مقام شایسته تقدیر توسط شهردار ابرکوه در بین شهرداران شهرهای چهارده گانه نمونه گردشگری کشور پس از شهردار شیراز را آیتم های برگزیده یزد در دومین جشنواره ملی مشارکت گردشگری کشور اعلام کرد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل با تشکل های فعال گردشگری استعدادهای برتر صاحب خلاقیت، ابتکار و نوآوری در هر بخش شناسایی گردیده و بتوان بر روی نظرات و ایده های این فعالان سرمایه گذاری کرد تا شاهد پیشرفت روز به روز گردشگری در این استان کهن باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار