پس از پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برترین های هفته مشخص شدند و تیم فوتبال پرسپولیس بعنوان بهترین تیم و قلعه نویی بعنوان بهترین مربی انتخاب شدند، البته ساکت ابهامی سرمربی نساجی با توقف صدرنشین می‌توانست بهترین مربی لقب بگیرد
کد خبر: ۱۰۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 01 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، پس از پایان مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، ترین‌های هر بخش مشخص شدند.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدارها استقلال تهران مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل رسید، اما پرسپولیس جدی‌ترین رقیب استقلالی‌ها برای قهرمانی لیگ برتر موفق شد، در ورزشگاه آزادی مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و اختلاف امتیاز خود را با استقلال به ۳ امتیاز کاهش دهد.

 

نتایج بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر
تراکتور تبریز ۲ - سپاهان اصفهان ۲

نفت مسجد سلیمان صفر - آلومینیوم اراک صفر

هوادار تهران صفر - فولاد خوزستان صفر

فجر سپاسی شیراز یک - پیکان تهران یک

گل گهر سیرجان ۲ - صنعت نفت آبادان یک

ذوب آهن اصفهان ۲ - پدیده مشهد یک

نساجی مازندران صفر - استقلال تهران صفر

پرسپولیس تهران سه - مس رفسنجان یک

تیم هفته: پرسپولیس تهران
پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که استقلال در دیدار مقابل نساجی با نتیجه بدون گل متوقف شد و این بهترین فرصت برای پرسپولیسی‌ها بود تا اختلاف امتیازشان را با استقلالی‌ها کاهش دهند. پرسپولیس در دقایق ۱۹ و ۷۴ توسط مهدی عبدی و در دقیقه ۳۵ توسط کمال کامیابی نیا به گل رسید و تک کل مسی‌ها را هم مجید علیاری در دقیقه ۲۲ برای این تیم به ثمر رساند. در نهایت پرسپولیس با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد. پرسپولیس با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و اختلاف امتیازش را با استقلال به ۳ امتیاز کاهش داد تا رقابت سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی لیگ برتر به اوج خود برسد.

مربی هفته: امیر قلعه نویی
گل گهر سیرجان در ابتدای این فصل نتایج قابل توجه‌ای کسب کرد، اما این تیم به دلیل استفاده از اریک باگناما بازیکن گابنی که به اعتقاد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک بازیکن غیر مجاز محسوب می‌شد با حکم کسر ۷ امتیاز مواجه شد تا این تیم پس از این اتفاق دچار افت شود. قلعه نویی در ادامه فصل توانست تیمش را از لحاظ روحی و روانی بازسازی کند تا آن‌ها در هفته‌های گذشته لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنند. گل گهر با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار دارد و این تیم یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

بازیکن هفته: سعید صادقی
سعید صادقی در دیدار مقابل صنعت نفت بهترین بازیکن گل گهری‌ها بود. او موفق شد در حالی که تیمش در ورزشگاه خانگی خود با یک کل عقب بود در دقایق ۳۱ و ۵۱ دروازه نفتی‌ها را باز کند تا شاگردان قلعه نویی سه امتیاز بازی را به دست آورند. صادقی با ۷ گل زده بهترین گلزن گل گهر در لیگ برتر است.

بازی هفته: تراکتور تبریز - سپاهان اصفهان
تراکتور در حالی میزبان سپاهان بود که مدیران این تیم زونیمیر سولدو، سرمربی کروات این تیم را به دلیل نتایج ضعیف از سمتش برکنار کردند و با ارطغرول ساغلام سرمربی پیشین تراکتور به توافق رسیدند تا او هدایت این تیم را برعهده گیرد. نوید کیا نیز پیش از دیدار با تراکتور از سمتش استعفا داده بود، اما پیش از این دیدار به اردوی تیمش ملحق شد.

در دقیقه ۴۰ امید نورافکن نخستین گل بازی را به ثمر رساند، اما شوت پیمان بابایی مهاجم تراکتور در دقیقه ۱+۴۵ از پشت محوطه جریمه وارد دروازه رشید مظاهری تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۷۰ بازی محمد عباس زاده موفق شد با یک ضربه ایستگاهی دروازه سپاهان را باز کند، اما این پایان کار نبود و میلاد جهانی در دقیقه ۸۹ در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری توانست دروازه تراکتور را باز کند تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد. سپاهان با ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم و تراکتور با ۱۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار