همدلی نیشکر در آستانه عید مبعث؛
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تامین بخشی از امکانات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکر، ۲۵۰۰ بسته آموزشی توزیع کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 28 February 2022

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بخشی از این بسته‌های آموزشی امروز شنبه (هفتم اسفندماه) در آستانه عید مبعث، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دست دانش‌آموزان نیازمند روستای مبارکه سه شهرستان کارون رسید و در روزهای آینده نیز در سایر مناطق همجوار کشت و صنعت‌های نیشکری توزیع می‌شود.

۱۷۲ روستا در مجاورت کشت و صنعت‌های هشتگانه توسعه نیشکر قرار دارند که با در نظر گرفتن روستاهای قرار گرفته در مسیرهای ارتباطی و گذری، این رقم افزایش می‌یابد.

دمیدن روح امید و انگیزه بین دانش‌آموزان

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، نیشکر را شرکتی پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و تاکید کرد که با توجه به اهمیت مسائل آموزشی، اقدامات متعددی در مناطق همجوار واحدهای نیشکری انجام شده است.

ساخت ۱۲ مدرسه و بازسازی بیش از ۵۰ مدرسه در روستاها و شهرهای مجاور طرح‌های نیشکری از جمله اقدامات این شرکت برای رفع موانع تحصیل دانش‌آموزان در مناطق پیرامونی است.

دکتر عبدعلی ناصری، دمیدن روح امید و انگیزه در بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق همجوار را وظیفه این شرکت عنوان کرد و بیان داشت که دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ارزشمندی هستند و نیشکر نیز در حد توان خود با احداث مدرسه و فراهم کردن امکانات اولیه آموزشی، گامی در جهت شکوفایی استعداد و خلاقیت این دانش‌آموزان برداشته است.

به گفته او، در کنار مدرسه‌سازی و اهدای بسته‌های آموزشی، فعالیت‌های بسیاری در مدارس روستاهای اطراف طرح‌های نیشکر صورت گرفته که می‌توان به فراهم آوردن تجهیزات رایانه برای مدارس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم التحریر برای دانش آموزان و همچنین اهدای کتب آموزشی به آنان، اشاره کرد.

نمایشگر ویدیو
 
برچسب ها: بسته آموزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار