معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: خادمان حرم مطهر با برپایی موکب در کاظمین، به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) ضمن ارائه خدمات رفاهی به زائران، برپایی نماز جماعت و برگزاری مراسم عزاداری را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 27 February 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مهدی احمدی در رابطه با فعالیت موکب حرم حضرت معصومه(س) در کاظمین اظهار کرد: آستان مقدس امسال برای اولین بار به مناسبت شهادت امام کاظم(س) اقدام به برپایی موکب در جوار حرم مطهر امام هفتم (ع) کرده است.

وی با بیان اینکه این موکب از روز جمعه ۲۳ رجب تا یکشنبه ۲۵ رجب به مدت ۳ روز برپا خواهد بود، افزود: موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) روزانه در سه وعده اطعام غذا خواهد داشت و از زائرانی وارد حرم مطهر امام کاظم(ع) می‌شوند از طرف دختر ایشان پذیرایی می‌کند.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: از دیگر خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود اجرای مراسم عزاداری و برپایی نماز جماعت با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

وی گفت: در شب شهادت امام کاظم(ع) نیز مراسم عزاداری با حضور خادمان حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در این موکب برگزار می شود و همچنین پذیرایی و خدمات دهی این موکب به زائران و عزادارن تا شام شهادت امام هفتم(ع) ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار