استاندار خوزستان از کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا به نصف نسبت به دو هفته گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 26 February 2022

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۷ اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نوروز و اعیاد و مناسبت‌های پیش رو، موج کرونا تحت کنترل نسبی قرار گرفته و در دو هفته گذشته، موارد ابتلا تقریبا هر هفته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مجموع می‌توان گفت تعداد بیماران نصف شده که نشان می‌دهد سیر بیماری رو به کاهش است و تحت کنترل درآمده است.

استاندار خوزستان با تشکر از همه دست‌اندرکاران برای ایجاد شرایط فعلی بیماری بیان کرد: همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی در جامعه رعایت شوند. کنترل و رعایت محدودیت‌های هوشمند بسیار ضروری است. همچنان توصیه می‌شود مردم از مهمانی‌های خانوادگی پرهیز شود.  

وی گفت: رئیس جمهور امروز صراحتا اعلام کرد که فعالیت دانشگاه‌ها باید حضوری باشد. واکسیناسیون اساتید و دانشجویان تقریبا کامل است بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه به صورت حضوری فعال خواهند بود. با توجه به این‌که ممکن است کودکان زیاد به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، اولیا و مربیان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. آزمون‌های استخدامی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

خلیلیان افزود: با توجه به اینکه به سمت نوروز می‌رویم و بهار اصناف قبل از نوروز است باید از اصناف حمایت شود و اصناف نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار