مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز؛
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: 11 ایستگاه آتش نشانی جدید بر اساس جمعیت شهرستان اهواز نیاز است که احداث و راه اندازی شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 29 September 2015
امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در مراسم رژه روز ملی آتش نشانی و ایمنی در اهواز که از محل میدان فلسطین آغاز شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون 13 ایستگاه آتش نشانی در اهواز وجود دارد که بر اساس استانداردهای جهانی باید به ازای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر وجود داشته باشد.

وی گفت: بر اساس آمار جمعیتی شهرستان اهواز به احداث 11ایستگاه آتش نشانی جدید در این شهرستان نیاز است که برای راه اندازی این تعداد ایستگاه به حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز نیاز هست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بالغ بر چهار هزار و 730 مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی اهواز انجام گرفته است بیان کرد: در یک سال گذشته وسایل و دستگاه های به روزدر سازمان آتش نشانی اهواز تامین شده است که ازآن جمله می توان به دستگاه های تنفسی، وسایل امداد و نجات، جک های بادی، ملزومات انفرادی به روز دنیا و تامین دو دستگاه خودروی امداد و نجات به روز دنیا و بسیاری وسایل مورد نیاز این سازمان که برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان است تهیه شد.

نجفی متوسط زمان حضور نیروهای آتش نشانی در صحنه حادثه را چهار دقیقه عنوان کرد و گفت: این سازمان در نظر دارد این زمان را به زیر چهار دقیقه کاهش دهد.

رژه امروز سازمان آتش نشانی اهواز همزمان با سراسر استان و کشور به مناسبت روز ملی آتش نشانی انجام گرفت که آیین رژه با حرکت خودروهای امداد و نجات این سازمان از محل میدان فلسطین اهواز آغاز شد و از چند منطقه اهواز نیز به صورت نمادین عبور کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار