تیم فوتبال نساجی مازندران که دو بازی گذشته خود مقابل پرسپولیس و گل‌گهر واگذار کرده است ، فردا برای کسب امتیاز مقابل تیم صنعت نفت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 22 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران که دو بازی گذشته خود مقابل پرسپولیس و گل‌گهر واگذار کرده است ، فردا برای کسب امتیاز مقابل تیم صنعت نفت قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش ، فردا تيم‌هاي فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نساجي مازندران در حالي در چارچوب هفته نوزدهم ليگ برتر به مصاف هم مي‌روند كه ۲ تيم براي ارتقا در جدول بازي خواهند كرد.

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال جام خليج فارس روز چهارشنبه هفته جاري با چند ديدار حساس برگزار مي‌شود كه در يكي از اين رقابت‌ها جدال ۲ تيم پرطرفدار جنوب و شمال كشور به ميزباني تيم آباداني به مصاف هم مي‌روند.

صنعت‌نفت آبادان با هدايت سيد عليرضا منصوريان روند خوبي را آغاز كرده و پس از چند پيروزي پياپي هفته گذشته در ديدار بيرون از خانه در برابر فجر سپاسي شيراز متوقف شد و اكنون به دنبال تداوم پيروزيهاي خود بر نساجي است تا جايگاهش در جدول رده بندي را بهبود بخشد.

اين بازي در حالي برگزار مي‌شود كه شرايط براي ۲ تيم در بازي هفته گذشته متفاوت بود، تيم صنعت‌نفت آبادان در بازي گذشته برابر ميزبانش فجر سپاسي شيراز به مساوي بدون گل رسيد و در آن سوي ميدان نيز تيم نساجي برابر ميهمانش گلگهر سيرجان تن به شكست خانگي داد.

تيم هاي صنعت‌نفت آبادان و نساجي ماندران در كنار تيمهاي پيكان، آلومينيوم اراك، فولاد خوزستان و گلگهر سيرجان از تيم‌هاي ميانه جدول رده‌بندي ليگ برتر هستند و براي صعود در جدول نياز مبرم به سه امتياز اين ديدار دارند و اين موضوع به حساسيت اين بازي افزوده است.

صنعت‌نفت آبادان در خط حمله حسن بيت‌سعيد مهاجم آماده و خطرناك را در اختيار دارد كه نشان داده‌ براي هر خط دفاعي بازيكن آزاردهنده‌اي است، اين بازيكن انتخاب اول منصوريان در برابر نساجي خواهد بود تا بتواند از تجربه و قدرت گلزني اين بازيكن برابر سرخپوشان مازندراني استفاده كند.

نساجي مازندان با ۲۰ گل خورده در ۱۸ بازي گذشته خود يك خط دفاعي متزلزل را در اختيار داشته كه به نظر مي‌رسد عبور از اين خط دفاعي براي نفتي‌ها چندان كار سختي نباشد.

نساجي مازندران با چهار برد، ۹ تساوي و پنج باخت و كسب ۲۱ امتياز در رتبه دهم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار دارد و در برابر حريفان خود ۲۰ گل خورده و ۱۷ گل زده را در كارنامه دارد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار