رئیس هیات تکواندو استان قم از حضور هوگوپوشان قم در رقابت‌های 2022 بین‌المللی جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 21 February 2022

به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار کرد: پنج هوگوپوش به نمایندگی از هیات تکواندو استان قم در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی ثبت‌نام کرده‌اند و این روزها زیر نظر مربیان خود با تمرینات مستمر آماده این بازی‌ها می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و همچنین بازی‌های سی ‌و دومین دوره جام بین‌المللی فجر و چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در روزهای ۱۳ تا ۲۳ اسفند ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان قم با اشاره به برگزاری این پیکارها در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش، اضافه کرد: با اتمام مهلت ثبت‌نام کیوان کاظمی در وزن سوم، کامران کاظمی در وزن چهارم، محمد صفایی در وزن پنجم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این تورنمنت‌ به میدان می‌روند.

وی ابراز کرد: همچنین در بخش پاراتکواندو محمدرضا شعبانی که سابقه کسب مدال از پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی را دارد در وزن پنجم به میدان می‌رود، ضمن اینکه مهدی دانائیان در وزن ششم به نمایندگی از استان قم در مسابقات بین‌المللی جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی شرکت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار