معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: مقادیر زیادی لوازم خانگی و یدکی خودرو به ارزش یک‌صد میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 16 February 2022

داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به کشف لوازم خانگی و یدکی خودرو اظهار کرد: در پی گشت‌های بازرسی، ۵۲ دستگاه یخچال و فریزر، ۱۰ دستگاه کولرگازی، ۱۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۳۰ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو و غیره در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف و ضبط شد.

وی گفت: این اقلام که به طور قاچاق وارد کشور شده است توسط گزارش بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری کشف شد و ارزش ریالی آن در حدود یک‌صد میلیارد ریال است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: برای رسیدگی به این تخلف، پرونده مربوطه تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود و شهروندان هرگونه تخلف را به شماره ۱۳۵ اطلاع دهند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار