فرماندار پاوه در گفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه گفت: زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون پربازده ترین و کم هزینه ترین راه برای قطع زنجیره کرونا است.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 14 February 2022

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در حال حاضر شهرستان پاوه در وضعیت نارنجی قرار دارد و تا کنون ۹۲ درصد دوز اول، ۸۶ درصد دوز دوم و ۳۴ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: با بهبود شرایط آب و هوایی، گرایش به تزریق دوز سوم واکسن کرونا بیشتر شده است.

فرماندار پاوه تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مدارس این شهرستان به جز روستاهایی که آمار جمعیتی کمتری دارند، به صورت غیر حضوری برگزار می شوند.

وی خاطر نشان کرد: به علت شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی در حوزه مراسم فاتحه خوانی در فضای مجازی ممنوع شده است که این کار خود به خود سبب کاهش تجمعات در مراسم تشیع می شود و همچنین ابلاغ کردیم تالارهای عروسی نیز تا بهبود شرایط کنونی تعطیل باشند.

بالایی تشریح کرد: برگزاری جلسات اداری به شدت کاهش یافته و بنا به ضرورت تنها با حضور دستگاههای مرتبط تشکیل می شود.

فرماندار پاوه متذکر شد: کرونا به نوعی اپیدمی مهمی است که مانند هر بحران دیگر مردم، آگاهی و همراهی مردم بسیار مهم است و رکن اساسی کاهش آسیب، مدیریت جامعه محور است بدین شکل که خانواده ها از زدن ماسک و دریافت دوز واکسن های کرونا خودداری نکنند و این کم هزینه ترین و پر بازده ترین کار برای کاهش این آسیب است.

وی ادامه داد: تمامی راه های شهرستان اعم اصلی و روستایی باز هستند و اگر در ایام بارندگی قطعی آب، برق و گاز گزارش شده باشند در کمتر از ۲۴ ساعت مشکل رفع شده است. تا کنون ۴۲۵ میلیمتر بارش در پاوه گزارش شده که نسبت به سال گذشته و میانگین بلند مدت رشد داشته، امیدواریم همین روند ادامه یابد و بخشی از کمبود های سال های پیشین جبران شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار