کد خبر: ۱۰۲۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 14 February 2022
فرماندار شهرستان همدان در نشست هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با سازمان بسیج سازندگی استان گفت: بسیج سازندگی با برخورداری از توان تخصصی و بهره گیری از ظرفیت بی بدیل گروه‌های جهادی توانسته است در بسیاری از عرصه‌ها حضوری بسیار موثر و کارامد داشته باشد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی با بیان اینکه نهاد‌های انقلابی با پشتوانه مردمی و انگیزه‌های معنوی همواره منشاء خدمات اثرگذاری بوده اند افزود: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بسیج سازندگی برای انجام ماموریت‌های قابل واگذاری بهره گیری نمایند.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف اجرایی در سطح روستا‌ها اظهار کرد: دهیاران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان می‌توانند در اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده نمایند که لازم است بخشداران در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار همدان با اشاره به مشکلات موجود در بهره برداری از معادن افزود: در راستای بهره برداری از معادن مشکلات و نارضایتی‌هایی از دستگاه اجرایی متولی داریم که لازم است در این راستا با مدیریت جدید تجدید نظر شود و بسیج سازندگی نیز می‌تواند در این عرصه وارد عمل شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز گفت: ۱۷۷۵ گروه جهادی سازماندهی شده در سطح استان داریم که ۲۹۰ گروه جهادی مربوط به شهرستان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار