تابناک: مدیر امور برق مرکز شرکت توزیع برق اصفهان گفت: خوشبختانه امسال موفق شدیم کاهش 30 درصدی میزان خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته را داشته باشیم و تمام تلاش ما برای این است که کمترین خاموشی در محدوده این شرکت اتفاق افتد.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 29 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهران نصر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری با کمک اصحاب رسانه و فرهنگ‌سازی مناسب توانستیم ساعات اوج مصرف برق را با سلامت و بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: متأسفانه مصرف سرانه برق در کشور در مقایسه با آمارهای جهانی سه تا چهار برابر بیشتر است و این نشان می‌دهد جای کار در زمینه فرهنگ‌سازی برای مصرف صحیح بسیار است.

مدیر امور برق مرکز شرکت توزیع برق اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه امسال موفق شدیم کاهش 30 درصدی در میزان خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته داشته باشیم و تمام تلاش ما نیز برای این بوده که کمترین خاموشی را در محدوده داشته باشیم.

وی بیان کرد: در امور برق مرکز 138 هزار مشترک داریم و یک هزار و 700 مشترک جدید نیز از ابتدای سال جاری جذب‌ شده‌اند، 8 کیلومتر شبکه هوایی و 143 کیلومتر شبکه زمینی انتقال برق در این محدوده وجود دارد.

نصر گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا شبکه‌های هوایی باقیمانده را در اسرع وقت به شبکه‌های زمینی تبدیل کنیم چون ضریب اعتماد بالایی دارند.

وی اعلام کرد: بیش از 400 لامپ کم‌مصرف در این امور نصب گردیده است که زمینه مصرف بهینه را فراهم نموده است.

مدیر امور برق مرکز شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز تأکید کرد: عملیات ایجاد روشنایی معابر برای سه خیابان جدیدالاحداث واقع در این محدوده، مجهز کردن ناوگان خودرویی به مسیریاب در راستای خدمات‌رسانی بهتر، ایجاد اتوماسیون برای قطع و وصل کلیدها از راه دور و کنتورخوانی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید از اقدامات شکل‌ گرفته در چند ماه اخیر است.

وی با اشاره به عملکرد سامانه بصیر اظهار کرد: سامانه بصیر در راستای کمک به تسهیل امور جهت راحتی و آسایش مشترکان در حال فعالیت است.

نصر به در پیش بودن ایام محرم اشاره کرد و گفت: این آمادگی را داریم که اگر هیئت‌های مذهبی درخواست کنتور موقت برای برپایی مراسمات خود را داشته باشند ظرف مدت یک روز اقدام به نصب کنتور با رعایت تمام مسائل ایمنی کنیم و این کار را با حداقل هزینه انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه راندمان روشنایی در محدوده امور مرکز 95 درصد است گفت: کابل‌کشی فشار متوسط بازار قلندرها، احداث و تجهیز پست زمینی در خیابان پنج رمضان، کابل‌کشی فشار متوسط زمینی در میدان جمهوری، خیابان طالقانی و خیابان احمدآباد از مهم‌ترین پروژه‌های این امور از ابتدای سال تاکنون بوده است.

* تقدیر از مشترکان کم‌مصرف

در ادامه این نشست بازرس مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم و به‌زودی در جشن مدیریت مصرف از برخی مشترکان کم‌مصرف تقدیر خواهد شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم با توجه به اینکه ایام محرم و صفر را پیش‌رو داریم شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای در هیئت‌های مذهبی نباشیم و کتاب راهنما و بروشورهایی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد تا آن‌ها را با اصول مختلف ایمنی آشنا کند تا شاهد بروز حادثه نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار