مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) از افزایش کیفیت و راندمان تولید شکر خبر داد و آن را نتیجه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی کارکنان این شرکت دانست.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 08 February 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محمدرضا عصاره‌نژاد در حاشیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: فعالیت کارگران و کارگروه‌های خلاق در امر پژوهش و تحقیق این واحد نیشکری، فرآیند تولید را تسهیل و نام این شرکت را در سطح استانی و ملی برجسته کرده است.

در سی و سومین جشنواره امتنان سه کارگروه کشاورزی، صنعت و خدمات کشت و صنعت امام خمینی (ره) از سوی هیات ارزیابی به عنوان کارگروه برتر استانی انتخاب شد.

به گفته مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) کسب این موفقیت‌ها مرهون تلاش کارکنان است که پژوهش را در همه قسمت‌های شرکت گسترش داده و توانسته‌اند عناوین متعددی را کسب کنند.

وی در ادامه، یاد و خاطره مرحوم رحمن پارسایی را گرامی داشت و پیشرفت نیشکر امام خمینی(ره) را مرهون همت چنین کارکنانی دانست که تلاش جهادی و کار تحقیقاتی سرلوحه کاری‌شان است.

عصاره‌نژاد افزود: دروگر (هاروستر) چرخ زنجیری ساخته شده از سوی این کارگر فقید به عنوان اولین دروگر ملی تاثیر زیادی در فرآیند برداشت نیشکر دارد و یاد و خاطره این ایثارگر سنگر تولید تا ابد جاودانه می‌ماند.

در سی و سومین جشنواره امتنان، کشت و صنعت امام خمینی(ره) برگزیده سه کارگروه نمونه استانی صنعت، کشاورزی و خدمات شد و همچنین نشان کارگر برتر بخش خدمات این جشنواره نیز به سید ابراهیم نوری از این شرکت تعلق گرفت. این شرکت در سال گذشته نیز در جشنواره امتنان در سطح استانی و ملی حائز رتبه‌های برتر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار