قالیباف:
رئیس مجلس: این پلیس مقتدر است که می‌تواند امنیت جامعه را تأمین کند و در همین راستا فراهم کردن زمینه‌های اعمال اقتدار پلیس اعم از تامین تجهیزات، آموزش و حمایت قانونی از ماموران نیروی انتظامی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 06 February 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، به نقل از خانه ملت؛ آقای قالیباف در سخنان پیش از دستور خود گفت: همچنین وظیفه خود می‌دانم از رئیس جمهور محترم، وزیر محترم اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجابت درخواست مجلس در پیگیری و تخصیص ۱۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۸ که نقش بسیار موثری در تولید و اشتغال به ویژه در مناطق محروم ایفا خواهد کرد، تشکر کنم.

وی افزود: این جدیت دولت محترم و پیگیری بخش نظارتی مجلس شورای اسلامی نشان از باور مدیران و مسئولین مجلس و اجرایی کشور به اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی و نمونه خوبی از همدلی و هم‌افزایی مجلس و دولت در حل مسائل مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در پایان شهادت مأمور وظیفه شناس شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش را به ملت شریف ایران، خانواده شجاع و غیور نیروی انتظامی و همچنین به خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. 

وی افزود: این پلیس مقتدر است که می‌تواند امنیت جامعه را تأمین کند و در همین راستا فراهم کردن زمینه‌های اعمال اقتدار پلیس اعم از تأمین تجهیزات، آموزش و حمایت قانونی از مأموران نیروی انتظامی ضروری است. 

اقای قالیباف تاکید کرد: مجلس یازدهم آمادگی دارد برای حمایت‌های قانونی لازم، نظرات نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی را در اصلاح قوانین خارج از نوبت در دستور کار و بررسی خود قرار دهد./صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار