فرماندار شهرستان همدان اعلام کرد.
فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه هم اکنون در ۴ نقطه شهرستان همدان بازارچه دائمی راه اندازی شده است، گفت: در هفته آینده ۴ تا ۵ نقطه دیگر نیز به این موارد اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 04 February 2022
 فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه هم اکنون در ۴ نقطه شهرستان همدان بازارچه دائمی راه اندازی شده است، گفت: در هفته آینده ۴ تا ۵ نقطه دیگر نیز به این موارد اضافه خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، محمدعلی محمدی در خصوص وضعیت توزیع سیب زمینی در کشور و موضوع افزایش قیمت آن، عنوان کرد: از حدود چهار روز پیش چند اقدام اساسی در این راستا در شهرستان همدان در پیش گرفته شد تا بتوانیم توزیع این محصول را با قیمت مناسب در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از این اقدامات در این عرصه، راه اندازی بازارچه‌های سطح شهر همدان است، گفت: در حال حاضر، در ۴ نقطه شهر همدان بازارچه‌هایی دایر شده است که در آنها، محصول سیب زمینی با قیمت مناسب کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار تومان را توزیع می‌کنند.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در کنار این روند، تعداد ۱۵ خودروی وانت نیز از طریق شهرداری همدان و تعاون روستایی استان هماهنگ و مهیّا شده و نسبت به بارگیری سیب زمینی با قیمت مناسب و توزیع آن را در سطح شهر همدان در پیش گرفته‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه این توزیع عمدتاً در مناطق حاشیه شهر همدان و مناطق کمتر برخوردار در پیش گرفته شده است، اظهار کرد: در کنار آن، در نقاط مختلف شهر در قالب غرفه‌های متعدد و بازارچه‌های مختلف تا هفته آینده تعداد مراکز به ۲۰ مورد می‌رسد.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا بتوانیم با پیش روی در این عرصه سیب زمینی را که در خیلی از موارد با کیلویی ۱۶ هزار تومان و ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود را به سمت و سویی ببریم که شاهد عرضه این محصول با قیمت‌های مناسب باشیم.

محمدی با تاکید بر اینکه هم اکنون در ۴ نقطه شهرستان همدان بازارچه دائمی راه اندازی شده است، گفت: در هفته آینده ۴ تا ۵ نقطه دیگر نیز به این موارد اضافه خواهد شد و هم اکنون هماهنگی‌هایی در این عرصه به انجام رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هفته آینده، جلسه‌ای ویژه برای رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار داد، به تأکیدات استاندار همدان در خصوص راه اندازی بازارچه‌های دائمی اشاره کرد و گفت: برآنیم تا در کنار عرضه محصولات کشاورزی، سایر اقلام مورد نیاز مردم مانند محصولات پروتئینی را نیز در این بازارچه‌ها عرضه کنیم.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه این بازارچه‌ها دارای غرفه‌های متعددی خواهند بود، افزود: تمام سعی ما بر این است که این بازارچه‌ها را راه اندازی و محصولاتی مناسب با قیمت‌هایی مناسب را در اختیار مردم بگذاریم.

ضرورت همکاری شهرداری همدان در راه اندازی بازارچه‌ها

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر، شهرداری نیز به دنبال منافع خاصی نباشد و کمک کند تا بازارچه‌ها راه اندازی شوند.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای شیوه نامه و دستورالعمل ارسالی از سوی وزیر کشور برای استان‌ها، در پیش گرفته شده است؛ تصریح کرد: این بازارچه‌ها در نقاط مختلف شهر‌ها مخصوصاً مراکز استان‌ها فعال و خدمات مربوطه را به مردم ارائه خواهند داد./ مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار