فرماندار هرسین در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: با توجه به وضعیت زرد این شهرستان و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از مردم تقاضا داریم از خودمراقبتی غفلت نکنند و هرچه زودتر نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 02 February 2022

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و رشد صعودی این بیماری در هرسین هشدار داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در غالب بیماران بستری و یا مراجعات سرپایی در شهرستان سیر صعودی داشته و متاسفانه کرونا با توجه به نوع رفتار تعدادی از مردم به سمت غالب شدن پیش میرود.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت شهرستان بحرانی نیست، ولی عادی انگاری‌ها و سرعت بالای سرایت کرونا مایه نگرانی است و در این راستا از مردم انتظار خود مراقبتی بیشتری بویژه برای گروه‌های پر خطر داریم.

کنجوریان ادامه داد: متاسفانه اکثریت مردم دچار عادی انگاری شده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا بدست فراموشی سپرده اند و این افراد در صورت ابتلا به کرونا طیف وسیعی از سایر شهروندان و نزدیکان خود را مبتلا می‌کنند و در صورت ادامه این بی تفاوتی‌ها ممکن است در ماه‌های آتی با اپیدمی فراگیر مواجه شویم.

وی بیان داشت: دولت خدمتگذار برای تهیه و تامین واکسن متحمل زحمات و هزینه‌های هنگفتی شده است و با وجود اینکه واکسن به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد، اما تعداد اندکی از افراد دوز دوم و سوم خود را هنوز دریافت نکرده و یا تاخیر در دریافت دارند و در این راستا از همه افرادی که تا کنون نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نکرده اند خواهشمندم هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده تا در برابر سویه جدید مصون بمانند.

 کنجوریان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا لازم است مردم با حساسیت بیشتری پروتکل‌ها را رعایت کرده و از حضور در دورهمی‌ها و تجمعاتی که رو به افزایش است خودداری نمایند.

فرماندار هرسین اظهار داشت: متاسفانه سویه جدید ویروس کرونا در حال قدرت نمایی است و در نقطه مقابل بسیاری از مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی اعتنا بوده و مسیر عادی انگاری را در پیش گرفته اند.

 کنجوریان در پایان از مردم شهرستان هرسین خواست ضمن رعایت موارد بهداشتی مهمترین و واجب‌ترین امر به معروف زمان حاضر را که رعایت پروتکل‌های بهداشتی است را اجرا نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار