کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 30 January 2022
به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان، در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد، گفت: حفظ سلامت مردم، به‌عنوان رکنی اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است از روزی که دولت آیت‌الله دکتر رئیسی، شروع به کار کرد، تزریق واکسیناسیون عمومی با جدیت تمام در اندک زمانی با شکلی گسترده انجام و اجرا شد. 

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد:  امروز، با واکسیناسیونی که انجام شد، آمار کشته شدگان کرونا در حد گسترده‌ای کاهش یافت و با پیش از دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.
 
وی گفت:  توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار، نیز در دستور کار دولت سیزدهم است.
 
استاندار همدان با اشاره به مشکلات و مسائلی در حوزه تامین کالا‌های اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت گفت:  با تدابیری که انجام شد، امروز دیگر در زمینه ذخایر اکالا‌های اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد. 

قاسمی فرزاد گفت:  در روز‌های آغاز به کار، شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم، که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد. 


استاندار همدان یادآور شد:  افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته یک چالش جدی ایجاد کرده است که  طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است. 


وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ساخت و ساز ۴میلیون مسکن در کشور طی این ۴ سال را در دستور کار قرار داده است گفت: نهضت ملی مسکن، یک اقدام ملی و مهم است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند. 

استاندار همدان گفت:  اشتغال و توجه به واحد‌های تولیدی، به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم تعریف شده است. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم برخی سومدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند خاطر نشان کرد:  تغییر مدیران سیاسی در امر گردش قدرت در نظام‌های مردم سالار یک امر طبیعی است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار