استاندار همدان در ارتباط مستقیم و تصویری با رئیس جمهور:
کد خبر: ۱۰۲۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 29 January 2022
 به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، اعضای اصلی ستاد ملی کرونا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، ضمن گزارشی از آخرین وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا، گفت:  طی ۷۲ ساعت گذشته، شهرستان‌های استان همدان به‌جز بهار و اسدآباد، به سرعت از وضعیت آبی به زرد تغییر وضعیت داشتند.

علیرضا قاسمی فرزاد آمار مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کوید در ۲۴ساعت گذشته را تقریباً با افزایش  ۲ برابری ۴۰۲ نفر اعلام کرد و گفت:  تعداد بیماران بستری مشکوک و قطعی در بخش عادی و ویژه دو برابر شده اند و به ۶۱ نفر رسیده است. 

وی در خصوص تعداد بیماران بستری در کل استان۲۴۴ نفر‌است و  ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ۲۴۴ نفر‌اند، که از این تعداد، ۲۴ نفر، مثبت قطعی هستند. 

استاندار همدان خاطرنشان ساخت:  استان همدان در ۱۵ روز گذشته، فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشته است. 

قاسمی فرزاد در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان گفت: در استان، افراد بالای ۱۲ سال، ۹۲ درصد نوبت اول، ۸۰/۱درصد نوبت دوم و ۲۴/۱ درصد نوبت سومِ واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که مجموعاً ۲میلیون و ۸۳۰هزار دز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است.

وی ادامه داد:  از نظر رعایت پروتکل‌ها در استان، میزان استفاده از ماسک بیش از ۶۵ درصد، بهداشت و حفاظت فردی ۷۶ درصد و، ۶۶ درصد نیز از تهویه مناسب استفاده می‌کنند. 

استاندار همدان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس گفت:  در مدارس استان ۹هزار و ۴۰۰ دستگاه تهویه هوا تهیه شده که تا کنون ۸هزار و ۴۰۰عدد از آن‌ها نصب و راه‌اندازی و یک‌هزار دستگاه دیگر نیز در حال نصب است. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار