مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: طی سال‌های اخیر با اعتبار ٨٠ میلیارد تومان، سیستم گرمایشی ٣ هزار مدرسه استان تجهیز شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 27 January 2022

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی مدارس سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان کرمانشاه حدود ۲۲۰ کلاس دارای بخاری نفتی کاربراتوری استاندارد هستند.

وی افزود: این ۲۲۰ کلاس درس به شوفاز نیاز دارند که به سیستم حرارت مرکزی و یا رادیاتور برقی تجهیز شوند، در همین راستا قرارداد‌های لازم منعقد گردیده که در دست اقدام است و تامین اعتبار آن نیز صورت می‌گیرد.

مدیرکل سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: بخشی از تامین اعتبار آن صورت گرفته و در صورتی که کاملا تامین اعتبار شود، ظرف دو الی سه ماه آینده بخاری‌های نفتی به طور کامل جمع آوری می‌شوند.

وی در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر از اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه به همین مناسبت خبر داد.

مدیر کل سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان یادآور شد: سازمان نوسازی مدارس در بحث گرمایشی حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳ هزار مدرسه طی سال‌های اخیر در سطح استان کرمانشاه به کار گرفته است.

به گفته نظری در ایام سرد سال رعایت نکات ایمنی از سوی دانش آموزان، معلمان و مسئولین مدرسه و همچنین استفاده بهینه از انرژی حائز اهمیت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار