مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از فراهم شدن امکان ثبت نام مسکن ملی در سطح تمامی شهرهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 24 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری  افزود: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان می رساند، تا تاریخ بیستم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی، ثبت نام برای شهر ایلام ( مرکز استان) نیز در این مرحله امکان پذیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: تاکنون ۲۱ هزار مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ مورد حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده است.

بهادری اضافه کرد: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع ( بیش از ۱۵ هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی در استان واگذار شده است.

وی یادآور شد: همچنین مراحل احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهر های استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی ۲ سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن را ۱۴ هزار و ۶۲ واحد عنوان کرد و گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی تاکنون ۵۰ هزار و ۸۷۹ متر مربع زمین در نظر گرفته شده است که قابلیت احداث ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی را دارد.

بهادری تاکید کرد: برای تأمین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک‌میلیون و ۵۶۴ هزار متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرهای استان در حال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار