نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک:
نماینده حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تا واردات خودرو به اندازه عرضه و تقاضای آن صورت نگیرد، وضعیت موجود همچنان پابرجا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 13 January 2022

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه خودرو دو عامل عدم برابری عرضه و تقاضا و همچنین انحصار باعث شده است قیمت و کیفیت خودرو تحت تاثیر قرار گیرد.

وی افزود: جلساتی با مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده که در صورت همراهی این مجمع به جهت تنظیم بازار میزان محدودی واردات صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا واردات خودرو به اندازه عرضه و تقاضای آن صورت نگیرد، وضعیت موجود پیش خواهد رفت، خاطر نشان کرد: قاعدتا وضعیت موجود و آشفتگی که در بازار وجود دارد، مردم را در بعد کیفیت و قیمت خودرو نگران کرده است.

وی ادامه داد: امروز نقدینگی جامعه به سمت خودرو آمده و باید این نقدینگی را مدیریت کنیم و به سمت تولید و اشتغال ببریم به این معنی که دلالی از خودرو هجرت و به سمت تولید و اشتغال برود.

حسینی کیا تاکید کرد: تا این کار صورت نگیرد قیمت خودرو روندی افزایشی داشته و کاهشی نخواهد بود لذا کمیسیون صنایع به دنبال این است که در گام اول رفع انحطاط، در گام بعدی نظارت بر کیفیت و در گام سوم موضوع تنظیم بازار را در دستور کار خود قرار دهد و در حال پیگیری آن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار