استاندار قم با حضور در بخش مرکزی قم و شهر قنوات، به صورت میدانی به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت و از نزدیک با اقشار مختلف مردم گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 11 January 2022
بازدید میدانی استاندار قم از شهر قنوات و بخش مرکزی + تصاویر

 

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در ادامه سرکشی‌های خود به مناطق مختلف استان قم، به بخش مرکزی و شهر قنوات رفت. وی در این سفر به صورت میدانی به بررسی مشکلات این منطقه پرداخته و از نزدیک با اقشار مختلف مردم گفتگو کرد.

شاهچراغی ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود. شرکت در جلسه شورای اداری بخش مرکزی دیگر برنامه استاندار قم در این سفر بود.

سید حسن حسینی رئیس شورای اسلامی شهر قنوات در این جلسه مشکلات و نیازهای شهر را بیان کرد که وضعیت نامطلوب بهسازی و روکش آسفالت جاده قم - قنوات، درخواست شبانه روزی شدن درمانگاه الزهرا (س) این شهر، مشکل کمبود و کیفیت آب شرب قنوات از جمله مطالبات وی در این جلسه بود.

تاسیس شهرک صنعتی، ایجاد فضای مناسب ورزشی، حمایت از تعاونی صیفی کاران قنوات، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای، توسعه و بهبود آنتن دهی خطوط تلفن همراه و توسعه محیطی پارکینگ امام زادگان طیب و طاهر (ع) نیز از موارد دیگری بود که در جلسه شورای اداری بخش مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار با خانواده معظم شهید حسین باکمال و گفتگو با اقشار مختلف مردم منطقه از برنامه‌های استاندار قم در سفر به بخش مرکزی بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار