سپاه امام علی بن‌ ابی‌طالب (ع) قم در بیانیه‌ای با بیان اینکه حماسه ۱۹ دی فراموش نشدنی است، آورده است: مردم ایران همواره پا در رکاب رهبر خود بوده‌اند و هرگز اجازه نفوذ اندیشه شوم دشمنان را به این مرز و بوم نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 10 January 2022

به گزارش تابناک قم، همزمان با فرارسیدن یوم الله نوزدهم دی، سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در بیانیه ای با گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخ آورده است: نهضت تاریخ ساز ۱۹ دی نشان داد که ملت فهیم ایران و قم همواره پا در رکاب رهبر خود بوده اند و هرگز اجازه نفوذ اندیشه شوم دشمنان به این مرز و بوم و جسارت به ساحت رهبران دینی خود را نمی‌دهند.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: ملت بصیر و وفادار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و پیشرو قم همواره با پیروی از امامین انقلاب و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت در حراست از این کیان مقتدر پر فروغ‌تر از همیشه در صحنه خواهند بود.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۹ دی ماه یادآور حماسه فراموش نشدنی و کم نظیر مردم غیور و عزتمند قم در سال ۱۳۵۶ در راستای حفظ اسلام، اصول و عقاید و همچنین حمایت از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که همچون ستاره‌ای زرین بر تارک تاریخ تقابل ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی با ظلم، طاغوت و استکبار می‌درخشد.

نهضت تاریخ ساز ۱۹ دی نشان داد که ملت فهیم ایران و قم همواره پا در رکاب رهبر خود بوده اند و هرگز اجازه نفوذ اندیشه شوم دشمنان به این مرز و بوم و جسارت به ساحت رهبران دینی خود را نمی‌دهند.

اکنون پس از گذشت سال‌ها دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب و تلاش بی ثمرشان برای ناامید ساختن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت بصیر و وفادار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و پیشرو قم همواره با پیروی از امامین انقلاب و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت در حراست از این کیان مقتدر پر فروغ‌تر از همیشه در صحنه خواهند بود.

سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم، بر تلاش برای تحقق منویات و توقعات مقام معظم رهبری در خصوص شهر مقدس قم تاکید نموده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار