سیل در فارس جان ۵ نفر را گرفت و ۵ نفر هم مصدوم شدند
کد خبر: ۱۰۲۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 04 January 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۲۴ شهرستان استان، ۲ هزار و ۳۵۱ خانوار دچار حادثه شدند و به ۸ هزار و ۱۹۴ نفر حادثه دیده امداد رسانی انجام شد.
حسین درویشی افزود: در پی بارش باران از هشتم دی ماه در استان فارس ٢٤ شهرستان از جمله؛ ارسنجان، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، رستم، زرین‌دشت، سپیدان، شیراز، فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین، لارستان، لامرد، ممسنی، نی‌ریز، خرامه، خنج، مهر، گراش، کازرون، مرودشت، خرمبید و اوز دچار سیل و آبگرفتگی و در برخی نقاط شمال و شمال غرب فارس هم درگیر برف و کولاک شدند.
وی اضافه کرد: ۵ نفر در سیلاب و آبگرفتگی جان خود را از دست دادند و به ۵ مصدوم هم امداد رسانی شد
درویشی با بیان اینکه اردوگاه اسکان اضطراری به تعداد ۱۰۰ تخته چادر به ظرفیت ۵۰۰ نفر در بیرم برپا شده است گفت: به ۲۲ خانوار نیز اسکان داده شد.
وی با اشاره به حضور ۱۸۳ تیم عملیاتی با ۷۰۰ نیرو و ۱۴۲ خودرو امداد رسانی، عنوان کرد: متاسفانه در این بارش‌ها ۳۵۱ منازل شهری و روستایی استان دچار آسیب شدند که با کمک نیرو‌های امدادی تخلیه آب از این منازل انجام شد.
مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: میان خانوار‌های حادثه دیده ناشی از این سیلاب اقلامی همچون؛ چادر، پتو، موکت، ظروف، نایلون، والور، کنسرو، بسته غذایی، برنج، چای، حبوبات و قند و شکر توزیع شد.

برچسب ها: خسارت ، سیل ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار