همچنین برای پایان پروژه راه ساری-تاکام که نیاز به یک بودجه ۶۰میلیاردی داشت، با مدیرکل بانک مرکزی کشور هماهنگی‌ها انجام شد تا با برداشته شدن سقف تعیین شده برای بانک توسعه تعاون این کار زودتر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 31 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، نیکزاد نایب رییس اول مجلس با بیان اینکه اصل سفرش ایراد سخنرانی پیرامون حماسه ۹دی در امامزاده قاسم(ع) بود گفت:

مصوبات جلسه امروز در ساری تکمیل بیمارستان ۳۶۹تختخوابی آیت الله طبرسی بود که قرار شد از طرف سارمان مجری یعنی وزارت راه و شهرسازی ۱۰۰میلیارد تومان از منابع و ردیف بودجه خود اختصاص دهند، ۲۰۰میلیارد تومان هم استاندار در سفر رییس جمهور به مازندران منظور شود تا این دستاورد بزرگ به بهره برداری برسد.

او افزود: برای روشنایی مسیر اعلام شده توسط نمایندگان مجلس، سازمان راهداری و حمل و نقل کشور متعهد شد بالغ بر ۷میلیارد تومان در اختیار استان قرار دهد.

نیکزاد با بیان اینکه درخواست استاندار برای خرید یک جرثقیل کانتینربر برای بندر امیرآباد به استحضار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور دکتر صفایی رسید، افزود:

برای پایان پروژه راه ساری-تاکام که نیاز به یک بودجه ۶۰میلیاردی داشت، با مدیرکل بانک مرکزی کشور هماهنگی‌ها انجام شد تا با برداشته شدن سقف تعیین شده برای بانک توسعه تعاون این کار زودتر به نتیجه برسد.

او افزود: اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌ای که ۵کیلومتر آن مانده قرار است با سازمان بنادر و دریانوردی به توافق برسد و با تامین ۱۲ میلیارد بودجه خواسته شده، این پروژه هم تکمیل گردد.

نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه حضور ما در استان به این معنی نیست که به استاندار توصیه کنیم که بودجه را چطور هزینه کند، گفت: همچنان ۸۰درصد بودجه‌ها به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و تنها ۲۰درصد آن در اختیار استاندار قرار می‌گیرد، بنابر‌این ما تلاش می‌کنیم از آن ۸۰درصد برای رفع برخی مشکلات استان‌ها بهره ببریم.

او افزود: پیگیری تبدیل زباله به کمپوست در چند نقطه استان و ایجاد آزاد راه ساحلی را از استاندار تقاضا کردیم با بررسی دقیق و همه جانبه به مجلس اعلام کند تا تمام تلاش خود را برای ایجا آن به کار بگیریم و این نکته هم باید گفته شود که اگر سرمایه گذاری برای ایجاد این بزرگراه ساحلی اقدام کند، تا بازگشت پول و سود پول جاده در اختیار او قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار