مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به شبهات فتنه ۸۸ و جنگ جمل اشاره داشت و گفت: برخی خواص در این فتنه مردود شدند در حالی که مردم جلوتر و بصیرتر از مسئولان حرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، غلامحسن تسخیری صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه ۸۸ اولین و آخرین فتنه نبود زیرا از ابتدای اسلام فتنه‌ها وجود داشته و تا زمانی که اسلام ادامه داشته باشد فتنه‌ها باقی خواهند ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: علیرغم تمامی فتنه‌ها وعده الهی پیروزی جبهه حق است اما شروطی مانند استقامت نیز در قرآن کریم مطرح می‌باشد.

وی مشرکان، کفار، منافقین، مرجفین، شیاطین و نفس را شش دشمن برای جبهه حق دانست و افزود: امروز یکی از مهمترین دشمنی‌ها مرجفین، یعنی اراجیف گویان هستند که با رشد و رهاسازی رسانه‌ها و فضای مجازی به راحتی در افکار عمومی و حتی خواص اثر گذار شده‌اند.

حجت‌الاسلام تسخیری بیان داشت: امروزه جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی در اولویت نبوده و سوی دیگر جنگ ادراکی آغاز شده و حوزه این جنگ رسانه می‌باشد؛ لذا هر کسی که بر رسانه مسلط شود پیروز میدان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به توصیف جبهه نفاق پرداخت و گفت: این عده با لباس اسلام به انقلاب ضربه می‌زنند و ضربه آنها بسیار شدید است.

وی در ادامه به تطبیق فتنه جنگ جمل و فتنه سال ۸۸ پرداخت و افزود: در صدر اسلام سران فتنه با بهانه‌های مختلف به میدان آمدند تا حکومت نوپای امیرالمومنین را زمین بزنند که در فتنه ۸۸ نیز این مسئله اتفاق افتاد.

وی افزود: در جنگ جمل طلحه و زبیر در مدینه جایگاه اجتماعی مناسبی نداشتند لذا به مکه رفته و عده‌ای را متحد خود کردند و این مسئله را ما در سال سال ۸۸ نیز مشاهده کردیم زیرا بیگانگان، ضد انقلاب‌ها، خواص بی بصیرت و فرقه‌های نوظهور با فتنه گران دست به دست یکدیگر دادند تا نظام را زمین گیر کنند.

حجت الاسلام تسخیری عنوان کرد: در فتنه ۸۸ همانند جنگ جمل عده‌ای آشوب کردند که پیش از آن در حکومت مسئولیت داشتند لذا به راحتی می‌توانستند افکار عمومی مردم را دچار شک و تردید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: ظاهر فتنه اعتراض به انتخابات به علت تقلب بود اما این عده عملاً به دنبال براندازی نظام بودند.

وی افزود: نامه‌نگاری‌های متعدد به سران و بزرگان دیگر حربه فتنه گران در جنگ جمل و فتنه ۸۸ بود.

حجت‌الاسلام تسخیری عنوان کرد: در حوادث سال ۸۸ عده‌ای از خواص مردود شدند و در عین حال مردم از افرادی که مدعی انقلاب انقلابی‌گری بودند جلوتر حرکت کردند.

وی در انتها گفت: امروز دشمن می‌داند در جنگ با جمهوری اسلامی نه تنها با یک نظام و دولت بلکه با مردم مواجه است؛ به این دلیل جرأت رویارویی مستقیم با کشور را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار