تابناک-امام جمعه بشاگرد در تجمع گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت: شیاطین حق و باطل را به هم مى آمیزند تا از طریق حق مردم را بفریبند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 30 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد صبح امروز در مراسم 9 دی بشاگرد گفت: شیطان و پیروان او براى فریفتن مردم ساده دل حق و باطل را به هم در مى آمیزند تا به مقاصد شوم خود نایل شوند اما آن ها به خوبى مى دانند اگر حق به طور خالص مطرح گردد راهى براى نفوذ آنان در جامعه باقى نمى ماند و اگر باطل به صورت یک دست عرضه شود هیچ کس به دنبال آن گام بر نمى دارد، از این رو همیشه این شیاطین، حق و باطل را به هم مى آمیزند تا از طریق حق مردم را بفریبند و از طریق باطل به مقصود خود نایل گردند.

وی اظهار داشت: آرى آن ها زهر مهلک را در غذاى شیرین و مطبوع پنهان مى سازند تا ناآگاهان را به خوردن آن تشویق کنند.

 امام جمعه بشاگرد افزود: آن ها همیشه باطل را در پوسته‌اى از حق پنهان مى کنند تا از این طریق مردم را اغفال کنند.

حجت الاسلام غلامی گفت: بازیگران اصلی فتنه ٨٨ بیگانگان با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در مرتبه اول و ضد انقلاب سنتی داخلی و خارجی، منافقین، ضد انقلاب جدید که از زمان دولت سازندگی و اصلاحات کم کم ادبیات خودشان را به ادبیاب اپوزیسیون تبدیل کردند، خواص بی بصیرت و فرقه‌های نوظهور بودند.

نماینده ولی فقیه در بشاگرد بیان داشت: نقش بی بدیل رهبری در جامعه اسلامی، اصل اساسی است که موجب عبور نظام از گردنه های سخت و صعب العبور می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار