سردار میرزایی، قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 29 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 08/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------------------
خاموشی رمزارزها در یک دامداری متروکه 
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 80 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 32 میلیارد ریال در یک دامداری متروکه در شهرستان آمل خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس تخصصی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری12 آمل با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را که در یکی از روستاهای این شهرستان بوده شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان که در یک دامداری متروکه بوده،80 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 32 میلیارد ریال کشف شد.
سردار میرزایی، قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.#
---------------------
پیام فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت حماسه 9 دی، روز بصیرت و ولایتمداری 
فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، یوم الله 9 دی را گرامی داشته و آن را حماسه ای با شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در متن پیام سردار مرتضی میرزایی آمده است:
نهم دی ماه نماد بصیرت، لحظه شناسی، ولایتمداری و عزتمندی مردمی بود که با حضور به موقع خود در صحنه و عبور از فتنه سهمگین جبهه استکبار، نشان دادند مکر و حیله شیاطین که حتی دامنگیر برخی خواص شد، در قلب هایی مملو از عشق به ولایت است، راهی نخواهد داشت.
حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.
مردم در جریان فتنه 88 به این نتیجه رسیدند که ماهیت فتنه در مقابله با باورهای اصیل و مقدسات آنها است و اين نتیجه زمانی بارز شد که در روز عاشورا مقدسات مورد هتک حرمت فتنه گران قرار گرفت.
نهم دی ماه تجلی بخش فهم عمیق و بصیرت بالای مردم در خصوص ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و بیانگر دغدغه مند بودن آنان نسبت به انقلاب اسالامی و نظام مقدس جمهوری است.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعلام می نمایم که خادمان مردم در فرماندهی انتظامی استان مازندران در راستای حفظ و حراست از ارزش های والای انقلاب اسلامی و تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
-------------------------
اطفاء حریق در 18 هکتار از جنگل های غرب مازندران 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اطفاء حریق 18 هکتار از جنگل های غرب استان توسط یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر در آذر ماه خبر داد 
سرهنگ سید محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح دستاوردهای این یگان در ماه گذشته پرداخت و گفت:با تلاش شبانه روزي ماموران یگان حفاظت ، 8 فقره اطفاء حريق در سطح 18 هکتار از اراضي جنگلي و مرتعي غرب استان صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: در طول ماه گذشته 43  فقره پرونده تشکیل و 34 نفر دستگیر، همچنين 29 دستگاه وسیله نقلیه و تجهیزات توقيف شد.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصريح کرد: در این راستا از تصرف 11 هکتار از اراضي ملي و منابع طبيعي در غرب استان جلوگيري به عمل آمد و نیز 6 تن چوب آلات جنگلی کشف شد.
سرهنگ جعفری در پایان با اشاره به اهمیت نقش آفرینی مردم در حفظ منابع طبیعی خاطرنشان کرد: شماره تلفن 1504 آماده دريافت گزارشات و شكايات مردمي درباره خسارات به عرصه هاي منابع طبيعي است.
----------------------

واژگونی قطار باربری در سوادکوه/لکوموتیوران مصدوم شد 
فرمانده انتظامی سوادکوه از واژگونی یک قطار باربری و مصدومیت لکوموتیوران خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت یک بامداد روز جاری مبنی بر واژگونی یک دستگاه قطار باربری، ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی، افزود: در این حادثه یک قطار باربری حامل 14 واگن که از پل سفید به سمت بندر امیرآباد در حرکت بوده در حوزه استحفاظی شهر زیراب از مدار خارج شد.
فرمانده انتظامی سوادکوه، تصریح کرد: در این حادثه لکوموتیوران دچار صدمه جزئی شد که با حضور به موقع اورژانس 115 به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی نیز مساعد است.
سرهنگ اکبری با اشاره به اينكه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است، همچنین خاطر نشان كرد: تحقيقات درباره علت تامه حادثه در دست بررسی می باشد.
---------------------
دستگيري 4 سارق و کشف اموال سرقتی در نوشهر 
فرمانده انتظامي نوشهر از دستگيري 4 نفر سارق و کشف اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ اکبر درویشی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و منزل در سطح حوزه استحفاظي شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با اقدامات پليسي و بررسي هاي به عمل آمده، مامورن انتظامي به 4 نفر را در اين خصوص مشكوك شدند و با زير نظر گرفتن نامحسوس، چهار متهم را که از سارقان سابقه دار بودند، شناسايي كردند.
فرمانده انتظامي نوشهر با بيان اينكه سارقان پس از سرقت سیم و کابل برق با یکدستگاه خودرو پراید سرقتی در حوزه کجور قصد فرار داشتند، تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی، سارقان به همراه اموال مسروقه از جمله، سیم و کابل برق و وسایل منزل را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه سارقان به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع از فعاليت هاي مجرمانه، مراتب را در سريع ترين زمان ممکن به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
--------------------------
ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال 8 کیلو تریاک در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری زن و شوهر مواد مخدرقاچاقچی و کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مجید باقری در بیان این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط زوج قاچاقچی از استان همجوار ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری پژو  در این شهرستان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی میاندورود از کشف 8 کیلو گرم تریاک و ترازو دیتیجال در بازرسي از خودرو متهمان خبر داد و گفت: متهمان که زن و شوهر بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچيان مواد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.
-------------------
توقیف سانتافه سرقتی با دستگیری سارق در محمودآباد 
فرمانده انتظامي محمودآباد از کشف خودروی سانتافه مسروقه و دستگیری یک نفر سارق در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ محمودحسین زاده با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر تردد یک خودروی مسروقه در محور کمربندی شهرستان تیمی از ماموران یگان امداد در محور مورد نظر حاضر شدند.
وي افزود: بلافاصله برنامه ريزي عملياتي براي توقيف اين خودرو آغاز شد و پس از ساعتی کنترل خودروهای عبوری، سانتا فه سرقتی شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به دستگیری یک نفر سارق خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده در پايان به شهروندان توصيه کرد: با اقدامات پيشگيرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110 گزارش کنند.
---------------------
اعتراف سارقان به سرقت 22 تن مرکبات در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري دو سارق و مالخر مرکبات و کشف بيش از 22 تن مرکبات به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن عنایتی با اعلام اين خبر،افزود: ماموران کلانتری 13 رستم کلا اين فرماندهي،حين گشت زني به يکدستگاه خودرو پيکان وانت مظنون شدند.
وي افزود: راننده و سرنشين خودرو که خود را در گرفتار قانون ديدند با عکس العمل سريع ماموران انتظامي و اخطار پليس، قبل از اقدام به فرار دستگیر و خودروي آنان متوقف شد.
فرمانده انتظامي بهشهر، تصریح کرد: ماموران با دستگيري 2 سارق و یک مالخر در بازرسي از خودروی آنان 810 کیلوگرم پرتقال مسروقه کشف کردند.
وی يادآور شد: پس از دستگیری سارقان، طی اقدامات فنی پلیسی متهمان به 4 فقره سرقت از باغات و سرقت 22 تن مرکبات از باغات به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ عنایتی با هشدار به باغداران از آنان خواست، با توجه به فصل برداشت مرکبات باغداران مي توانند، با استفاده از نگهبان و يا تجهيزات فني و حفاظت فيزيکي از محصولات باغي خود که دست رنج يک سال تلاش و زحمات آنان است از دستبرد پيشگيري کنند.
---------------------
خودروی ریو در آتش اختلاف سوخت/دستگیری عامل آتش سوزی در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودرو و دستگیری یک متهم در این رابطه با تلاش ماموران پلیس خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: پس از گزارش یک فقره آتش سوزی خودرو ریو به پلیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود دریافتند که آتش سوزی خودرو عمدی بوده و سپس با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل آتش سوزی که جوانی 19ساله بود، شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه متهم در اعترافات خود، علت آتش زدن عمدی خودرو را اختلافات شخصی با صاحب خودرو عنوان کرد، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
--------------------
دستگیری سارق حرفه ای حین سرقت کابل های برق در بابلسر 
فرمانده انتظامي بابلسر، گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی، سارق سابقه دار کابل های برق هنگام سرقت دستگیر و به 12 فقره سرقت اعتراف کرد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 11 این فرماندهی در هنگام گشت زنی در سطح شهر متوجه سرقت سیم برق توسط یک سارق شدند.
وی افزود: سارق که در حال سرقت سیم برق بوده با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد که در ادامه با تعقیب، متهم دستگیر و در بازرسی ابزار آلات مجرمانه نظیر قیچی کابل بر از متهم کشف شد.
فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: متهم که سابقه دار و به علت غیبت از زندان، تحت تعقیب مراجع قضائی نیز بوده است، پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی های فنی و پلیسی به 12 فقره سرقت از کابل های برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ زارع در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشتند: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد، لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه ی افراد مشکوک حساس تر بوده و مراتب از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا اقدامات لازم از سوی ماموران انجام پذیرد.
----------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار