تابناک-مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در بیستمین نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس که با موضوع طرح سوال از خود او برگزار شد اظهارداشت: ظرف ۲ و ماه و نیم ۳ بار به صحن شورا آمده ام و پاسخگوی اعضای شورا بودم که شاید در تاریخ شورا در کشور بی نظیر باشد در حالی که این حساسیت ها می توانست مدیریت شو و ای کاش این حساسیت در سنوات گذشته نیز وجود می داشت.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 25 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،وی افزود: در سه هفته اخیری ۷ عزیزی که طرح سوال را امضا کرده اند بر علیه بنده و همکارانم نطق هایی داشتند در حالی که اتاق من چند متر با اینجا فاصله ندارد و اگر به خود بنده می گفتند آن ها را انجام می دادم، حاشیه ها شهر را به هم ریخته است و تمام همکاران ما هم به استرس کشیده شده اند لذا همین جا پیشنهاد می کنم با توجه به مشکلات به مردم کمک کنیم و با آرامش و همراه با جماعت، همدلی و وحدت کار را پیش ببریم.

شهردار بندرعباس  بیان کرد: جلسه روز سه شنبه که جلسه با شهرداران کل و کشور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور جلسه مهمی نیست اما خانم شهردار گفته اند که جلسه مهمی نبود؛ پس چه جلسه ای مهم است من باید بروم آنجا و درد شهر و مردم را بگویم؛ امیدوارم قصدی در این چالش ها وجود نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: سوالاتی که از ما طرح شده است ایراد شکلی دارد و خبری است و خیلی از آن ها اصلا سوال نیست؛ با توجه به حاشیه هایی که هست کارهای خوبی انجام شده است و هزینه ها کاهش پیدا کرده است اگر واقعا دلسوز مردم هستید بیایید کمک کنید نه اینکه در روزی که من نیستم.

نوبانی تاکید کرد: در این ۲ماه با توجه به نیروهای مازاد حق اضافه شدن هیچ نیروی جدیدی را نداده ام و آشنای هر کسی هم باشد جلوی آن ها ایستاده ام؛ امروز تیم فوتبال شهرداری بین یکم و سوم در جدول است؛ مسدود شدن حساب ها هیچ کدام در زمان من نبوده و اگر پول هایی از حساب شهرداری براشت شده است حکم آن مربوط به قبل بوده است.

وی تصریح کرد: بی انصافی است که بگوییم کل تیم حقوقی شهرداری ضعیف است؛ اگر منظورتان تغییر یا اصلاح کل ساختار یا نفرات یا مسئول حقوقی است باید مشخص شود؛ هر زمان احساس کنم فرد قوی تری می تواند کارهای حقوقی را پیش ببرد این کار را انجام خواهیم داد؛ در حال حاضر ۳ نفر از بهترین وکلای شهر را آورده ایم و کل پرونده های حقوقی را بررسی می کنیم تا با صلح و سازش مسائل را حل کنیم. 

شهردار بندرعباس بیان کرد: اتفاقاتی که امروز ظرف ۲ ماه از من می خواهید گناه من نبوده است و ای کاش این حساسیتی که شما داشتید را در ادوار قبلی هم داشتید؛ این حاشیه ها انرژی بسیاری را از پرسنل شهرداری گرفته است در حالی که باید کمک کنید.

وی اظهارداشت: روزی که بعنوان شهردار انتخاب شدم که در عزل و نصب مدیران ملاک من کارکرد و عملکرد مدیران است و اگر در حال حاضر همکار بنده خطایی کند برکنار می شود؛ ای کاش آن روز دقت می کردید همان روز که کمک خواستم و افراد مدنظر و صلاحیت دار را خواستم معرفی کنید گفتید در عزل و نصب ها دخالت نمی کنیم اما کافی است یک عزل و نصبی انجام شود بسیاری از عزیزان روی سر ما می ریزند که چرا این را عزل کردید و چرا نصب نصب کردید.

 

نوبانی افزود: من از مراجع زیربط استعلام کرده ام و سرپرست منصوب کرده ام؛ شورا می گوید سهم خواهی نمی کنم دخالت هم نمی کنم اما تا کسی را می گذارم می گویند چرا عزل یا نصب کردی؛ اینکه شما فکر می کنید باید با همه ۵هزار و ۸۰۰ نفر عضو شهرداری برخورد کنیم درست نیست پرسنل درحال زحمت کشیدن هستند و از شما خواهش می کنم‌که به ما کمک کنید نه تا کسی را عزل یا نصب کردیم بر علیه ما جبهه بگیرند، وقتی استعلام عزیزان مثبت است من باید چه کار کنم؛ بنده موظف هستم مسئول را استعلام کنم و اگر بگویند مشکل ندارد از او استفاده خواهم کرد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: طوری شده است در شهرداری و بیرون  شهرداری ما را می بیند می گوید می خواهید به شورا سفارش شما را کنم؛ با توجه به حاشیه های زیاد سامانه ستاد را راه اندازی کردیم و تمام امور مالی و پیمانکاران به صورت شفاف در این سامانه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: من از آقای کناری زاده و آقای موسوی واقعا گلایه مند بودم من در دو سفر اخیر در هر کدام ۴ نفر از اعضا همراه من بودند؛ اما می آیند بر علیه من حاشیه سازی می کنند؛ تو کوچه و خیابون رد می شویم مردم می گویند شهر را ول نکنید کجا رفتید؛ در همین جا اعلام می کنم‌ هیچ دلبستگی به پست و سمت ندارد و آمده ام نوکری کنم و اطمینان دارم خدمتولی منت برای مردم منجر به اتفاقات خوب خواهد شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار