مدیر عامل آبفای استان خبر داد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان، از تعویض ۷ هزارو ۸۵۸ کنتور فرسوده و معیوب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 21 December 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان، از تعویض ۷ هزارو ۸۵۸ کنتور فرسوده و معیوب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه تعویض کنتور‌های معیوب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در راستای جلوگیری از هدررفت آب می‌باشد گفت: با تعویض کنتور‌های فرسوده و معیوب، از هدر رفت بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری و شرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: درحقیقت هدف از تعویض کنتور‌های معیوب، کاهش تلفات و تامین آب پایدار، افزایش درصد قرائت کنتور‌ها توسط مامورین کنتورخوان و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مشترکین می‌باشد.

حسینی بیدار درادامه به موضوع تعویض کنتور‌های شهری ازابتدای سال جاری تاکنون اشاره و اظهار کرد: برهمین اساس از ابتدای سال تاکنون ۱۸۹۸ کنتور در شهر همدان، ۴۹۹ کنتور در شهر ملایر، ۳۳۹ کنتوردر شهر بهار، ۲۳۳ کنتور در شهر اسدآباد، ۵۳۷ کنتور در شهر نهاوند، ۱۰۱ کنتور در شهر تویسرکان، ۹۳ کنتور در شهر کبودراهنگ، ۱۰۲ کنتور در شهر رزن، ۶۵ کنتور در شهر درگزین و ۱۳۳ کنتور معیوب در شهر فامنین تعویض گردیده است.

وی عنوان کرد: مجموعا از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار کنتور معیوب و فرسوده در سطح شهر‌های استان تعویض گردید که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۹۴ مورد افزایش داشته است.

مدیرعامل آبفای استان همچنین ضمن اشاره به تعویض کنتور‌های معیوب در روستا‌ها نیز توضیح داد: در بازه زمانی یاد شده؛ ۱۷۵ کنتور در سطح روستا‌های همدان، ۸۸ کنتور در روستا‌های ملایر، ۶۸۲ کنتور در روستا‌های بهار، ۵۰۹ کنتور در روستا‌های اسدآباد، ۱۸۷ کنتور در روستا‌های نهاوند، ۱۶۷ کنتور در روستا‌های تویسرکان، ۶۳۸ کنتور در روستا‌های کبودراهنگ، ۴۷۵ کنتور در روستا‌های رزن، ۸۱۷ کنتور در روستا‌های درگزین و ۱۲۰ کنتور در روستا‌های فامنین تعویض گردید.

وی اعلام کرد: مجموعا از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳ هزارو ۸۵۸ کنتور فرسوده و معیوب توسط همکاران ما تعویض گردیده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است.

حسینی بیدار همچنین خاطرنشان کرد: در حقیقت تعویض کنتور‌های معیوب مشترکین با تاکید بر کاهش هدر رفت ظاهری آب و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و سایر مشترکین انجام می‌شود که در این راستا چنانچه مشترک موجب تخریب و شکستگی کنتور‌ها نشده باشد به هیچ عنوان مکلف به پرداخت هزینه تعویض نمی‌باشد.
 
منبع:  روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار